Ευθεία επίθεση κατά της κυβέρνησης εξαπέλυσε από το βήμα της Βουλής – κατά την ομιλία του στη συζήτηση για το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών – ο Πρόεδρος της ΝΙΚΗΣ κ. Δημήτρης Νατσιός.
Ο επικεφαλής του Κινήματος, ανέδειξε τα σκάνδαλα που είναι συνυφασμένα με τον «θίασο Μητσοτάκη», την «αποκοίμηση των ηθικών αντανακλαστικών» της νέας γενιάς, την οικονομική εξαθλίωση των πολιτών, την ενεργειακή προδοσία και την πλήρη αποτυχία στο δημογραφικό ζήτημα. Αναλυτικά, τα καίρια σημεία της ομιλίας του: Παιδεία και νεολαία: Ο Πρόεδρος του δημοκρατικού πατριωτικού λαϊκού κινήματος «ΝΙΚΗ», άνοιξε την ομιλία του εκφράζοντας την έντονη ανησυχία του για τον εθισμό των νέων στο διαδίκτυο και την έξαρση της σχολικής βίας: «Κινούμαστε και βαδίζουμε πάνω σε κινούμενη άμμο. 25.000 αποβολές μαθητών εξαιτίας της χρήσης του κινητού, διπλάσιες από πέρυσι. Η αποβολή ενός μαθητή δεν είναι ένα απλό πράγμα. Αφήνει στίγμα, αλλά το μεγαλύτερο στίγμα είναι σε μία κυβέρνηση η οποία επί των ημερών της έχει επιδεινωθεί αυτή η κατάσταση». «Το 80% των παιδιών παρουσιάζουν εθισμό στο διαδίκτυο... Οι αντικοινωνικές πράξεις είναι αντιγραφή της τηλεοπτικής βίας. Τα παιδιά οδηγούνται να μεταχειρίζονται τους πραγματικούς ανθρώπους όπως κάνουν στην οθόνη. Έχουμε αποκοίμηση των ηθικών αντανακλαστικών τους». Εξωδικαστικός Μηχανισμός: Αναφερόμενος στο κοινωνικό βάρος των δανειοληπτών, ο Δημήτρης Νατσιός κατήγγειλε ότι η κυβερνητική ρύθμιση αφήνει απροστάτευτες εκατοντάδες χιλιάδες οικογένειες. «Η κυβερνητική ρύθμιση αφήνει εκτός μεγάλο αριθμό δυνητικά ωφελουμένων, 200.000, παρά το γεγονός ότι πολλοί πολίτες βρέθηκαν σε αδυναμία αποπληρωμής λόγω υπέρμετρων επιβαρύνσεων και πρακτικών των servicers... Μιλάμε για ανθρώπους που έχασαν την περιουσία τους, για οικογένειες που διαλύθηκαν, για νέους που αναγκάστηκαν να φύγουν στο εξωτερικό». Διαφθορά, υποκλοπές και σκάνδαλα: Μιλώντας σε υψηλούς τόνους, ο Πρόεδρος της ΝΙΚΗΣ αναφέρθηκε στα σκάνδαλα που κηλιδώνουν τη χώρα, όπως το πρόσφατο ένταλμα σύλληψης από τις βελγικές αρχές για τον πρώην Επίτροπο της Ευρωπαϊκής Ένωσης και βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, Δημήτρη Αβραμόπουλο κάνοντας λόγο για «θίασο» και «αλαζονεία» που οδηγεί σε συγκάλυψη. «Ο θίασος στον οποίο αναφέρθηκε προσφάτως ο Πρωθυπουργός δεν βρίσκεται κατεστημένος μόνο σε τμήμα της αντιπολίτευσης. Θίασος είναι το ίδιο του το κόμμα, οι υπουργοί του, οι βουλευτές του, ο στρατός των μισθοφόρων του και αρχιθιασάρχης ο ίδιος». «Το Ειδικό δικαστήριο είναι ο εφιάλτης του πρωθυπουργού. Για να το φοβάται, ξέρει καλά τι έχει κάνει. Για να το τρέμει, βλέπει τις ρωγμές που έχουν ανοίξει στη Δικαιοσύνη... Κάθε βδομάδα ανοίγει και ένα απόστημα σκανδάλου. Η κυβέρνηση έγινε συνώνυμο της διαφθοράς». Εκκλησία και Ορθοδοξία: Σε έντονο ύφος κινήθηκε και η αναφορά του στην ξαφνική κυβερνητική στροφή προς την Εκκλησία, λέγοντας πως αυτό γίνεται αποκλειστικά για ψηφοθηρικούς λόγους λόγω του πολιτικού κόστους. «Η κυβέρνηση θυμήθηκε την Εκκλησία και την παραδοσιακή ελληνική οικογένεια όταν άρχισε να αισθάνεται το πολιτικό κόστος των επιλογών της... Η ΝΙΚΗ τρία χρόνια μέσα σε αυτή την ιερή αίθουσα υπερασπίζεται την Ορθοδοξία, αλλά δεν έκανε ποτέ φιγούρα, ούτε ζήτησε ανταλλάγματα». Ενεργειακή Πολιτική: Άκρως επικριτικός ήταν και για το θέμα της βίαιης απολιγνιτοποίησης την οποία προωθεί η κυβέρνηση, για την ερήμωση της Δυτικής Μακεδονίας και την αισχροκέρδεια μέσω του Χρηματιστήριου Ενέργειας. «Καταστρέφετε τα πάντα... Προχωρήσατε σε αυτές τις ανατινάξεις και τώρα τις σταματήσατε. Άρα είστε ένοχοι. Απομακρύνατε το έμπειρο προσωπικό... Η Δυτική Μακεδονία έχει ερημώσει. Θα την επισκεφθώ αύριο για να δω ιδίοις όμμασι τι συμβαίνει σε αυτές τις εθνικά ευαίσθητες περιοχές». «Ποιο είναι το εθνικό συμφέρον στο Χρηματιστήριο Ενέργειας, πέρα από τα τεράστια κέρδη των παρόχων; ... Ο Υπουργός Ενέργειας έχει κυριολεκτικά δώσει γη και ύδωρ στους ξένους υποστηρικτές των ΑΠΕ και στους εγχώριους μεταπράτες, που έχουν γεμίσει τη χώρα με ανεμογεννήτριες και φωτοβολταϊκά, καταστρέφοντας δάση και δεσμεύοντας καλλιεργήσιμη γη». «Λιγνίτης που εξακολουθεί να εξορύσσεται εξάγεται για πενταροδεκάρες σε Σκόπια και Βουλγαρία, για να επανεισαχθεί στη χώρα μας ως δήθεν "καθαρή" ηλεκτρική ενέργεια σε πολλαπλάσιο κόστος... Αγοράζουμε σε τετραπλάσια τιμή αμερικανικό LNG». Κλείνοντας, ο κ. Νατσιός, εξέφρασε την αγωνία του για το μέλλον που επιφυλάσσει η κυβερνητική πολιτική, συνδέοντάς το άμεσα με τη δημογραφική κατάρρευση της χώρας. «Η μεταπολίτευση, με αιχμή τις κυβερνήσεις Τσίπρα και Μητσοτάκη, φαίνεται να οραματίζεται μια Ελλάδα που δεν θα παράγει τίποτε και θα εισάγει τα πάντα, στο όνομα του τουρισμού. Ένα απέραντο ευρωπαϊκό ξενοδοχείο, όπου το μέλλον των νέων Ελλήνων θα περιορίζεται σε επαγγέλματα χαμηλής προστιθέμενης αξίας: καμαριέρες, πλύστρες, μάγειρες, σερβιτόροι και ξενοδοχοϋπάλληλοι για τους συνταξιούχους της Ευρώπης». «Η πλέον αποτυχημένη κυβέρνηση στη δημογραφία είστε εσείς... Η ΝΙΚΗ θα συνεχίσει να αγωνίζεται με το σύνθημα "Παιδεία και παιδιά θέλει η Ελλάδα". Θα αγωνιστούμε με όλες μας τις δυνάμεις ώστε να ξαναγεμίσουν τα σχολεία μας, ιδιαίτερα στις αγροτικές και ακριτικές περιοχές, και να ακουστεί ξανά στα χωριά μας η παιδική φωνή». |
ΣΧΟΛΙΑ