Περισσότερη ασφάλεια για τους αθλητές της Έδεσσας
Περισσότερη ασφάλεια για τους αθλητές της Έδεσσας
Αυτό είναι το δόγμα του Αντιδήμαρχου Αθλητισμού της Έδεσσας Αλεξάνδρου Πασχάλη. Ο κος Πασχάλης και η Δημοτική αρχή του Δημήτρη Γιάννου συνεχίζουν την προσπάθεια για εκσυχγρονισμο και δημιουργία ευρωπαϊκών προδιαγραφών στις αθλητικές εγκαταστάσεις του Δήμου Έδεσσας. Έτσι σήμερα ο Αλέξανδρος Πασχάλης παρέλαβε σήμερα νέο αθλητικό εξοπλισμό για το κλειστό γήπεδο της Εδεσσας.