"Να παραμένουμε χαρούμενοι, αισιόδοξοι και νιώθοντας τυχεροί", σημείωσε ο Πρόεδρος της ΔΕΕΠ ΝΔ Πέλλας, μετά τη συμμετοχή του στο Συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας.
Όπως δήλωσε ο Βουλευτής πρόκειται για έναν νέο άνθρωπο με όρεξη, όραμα και ιδέες.
Με παρουσία του στους φοιτητικούς συλλόγους και σε σημαντικά όργανα της νεολαίας της Παράταξης.