Γιαννιτσά: Δυσκολία σε αναζήτηση στέγης-Ψάχνουν πολλοί "περιφερειακά" | PellaNews

Γιαννιτσά: Δυσκολία σε αναζήτηση στέγης-Ψάχνουν πολλοί "περιφερειακά"

του Παύλου Νεκτάριου Παπαδόπουλου

Ψάχνουν, ξαναψάχνουν, ρωτούν, άλλοι τελικώς βρίσκουν κάτι, άλλοι ακόμη ψάχνουν.

Ο λόγος για την εξεύρεση σπιτιού στα Γιαννιτσά, όσον αφορά κυρίως ενοικίαση (λίγοι προχωρούν σε αγορά κατοικίας, καθώς λεφτά...δεν υπάρχουν).

Τα ερωτήματα πέφτουν βροχή. "Μήπως ξέρεις κάποιο σπίτι να ενοικιάζεται;", είναι ένα σύνηθες ερώτημα, ενώ δεν είναι λίγοι αυτοί που αναζητούν έστω ακόμη και γκαρσονιέρα.

Το διαδίκτυο είναι μία δίοδος, καθώς δημοσιεύονται οικίες προς ενοικίαση σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή σε σελίδες.

Μια σιγουριά αποτελούν τα κτηματομεσιτικά γραφεία, τα οποία βέβαια θα αμειφθούν ανάλογα, αλλά αυτή τη στιγμή αποτελούν μία σίγουρη οδό για να βρει ο αναζητούμενος/η αυτό που ακριβώς θέλει. Χίλιες φορές καλύτερα, από την αέναη, τυχαία αναζήτηση. 

Μια δεύτερη λύση είναι, όσο γίνεται περισσότεροι ιδιοκτήτες να δημοσιεύουν σχετική αγγελία σε εφημερίδα. Αυτό που έχουμε καταλάβει μέσα από δημοσιεύσεις αγγελιώς από την έντυπη ΠΕΛΛΑNEWS είναι οτι όταν ένας ιδιοκτήτης βάλει αγγελία για ενοικίαση ή ακόμη και πώληση, πολύ γρήγορα βρίσκονται ενδιαφερόμενοι και αρχίζει η κίνηση για να επιτεύξει ο καθένας τον στόχο του.  

Δεν είναι λίγοι αυτοί που αναζητούν σπίτι "περιφερειακά", γύρω από την πόλη, για να έχουν περισσότερη "ανάσα" και να μπορούν να κινούνται καλύτερα, σε ένα ήσυχο περιβάλλον. 

Άλλοι πάλι, σαφώς για λειτουργικούς λόγους, αναζητούν σπίτι εντός πόλεως και όσο πιο κοντά στο κέντρο γίνεται. 

Το θέμα είναι οτι η αναζήτηση σπιτιού, είναι χρονικές περίοδοι που εκτοξεύεται σε ενδιαφέρον, ενώ υπάρχουν περίοδοι που δεν κουνιέται φύλλο. Κυριαρχεί όμως η πρώτη περίπτωση, γιατί υπάρχουν προσθετικά κι αυτοί που για διάφορους λόγους θέλουν να αλλάξουν σπίτι(κυρίως όταν η οικογένεια μεγαλώνει και επέρχεται η απόκτηση παιδιών). 

Αν ήταν άλλες εποχές, δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Η μη όμως ένταση σε ανοικοδόμηση, η οποία δημιουργήθηκε ως επί το πλείστον τα μνημονιακά χρόνια (που κατέστρεψαν το θέμα "οικοδομή" και γενικώς "σπίτι") έφεραν την σημερινή κατάσταση. 

Θα μπορούσαμε λοιπόν αντί για το σλόγκαν του lockdown "Μένουμε Σπίτι", να υπήρχε το σλόγκαν "Ψάχνουμε Σπίτι", μήπως και υπήρχε μία πραγματικά χρήσιμη καμπάνια επ' αυτού...

Υ.Γ. ρεπορτάζ: Χώροι για καταστήματα πλέον βρίσκονται εύκολα, καθώς οι επαγγελματικοί χώροι βρίθουν. Τόσα καταστήματα έκλεισαν(ειδικά από το 2012 και έπειτα), οπότε...χώρος υπάρχει. Θλιβερό, αλλά για τους νέους επαγγελματίες χρήσιμο.