Άνθη με...τόλμη! - Ξεκίνημα για την 10 Ανθοέκθεση στα Γιαννιτσά (φώτος)
του Παύλου Νεκτάριου Παπαδόπουλου
Έδειξε τόλμη, παρέμεινε η "λουλουδική" φαντασία και έτσι άνοιξε πύλες η 10η Ανθοέκθεση του Δήμου Πέλλας, η οποία πλέον, με τη συμπλήρωση δέκα χρόνων, αποκτά και ένα είδος...γενεθλίων παρουσίας στην πόλη των Γιαννιτσών.
Η Πλατεία Πολύκεντρου (Ανδρέα Παπανδρέου), γέμισε και πάλι λουλούδια, με λιγότερους εκθέτες μεν, αλλά με την ίδια...απλωμένη ποσότητα και ποιότητα δε. Οι καταστάσεις άλλωστε είναι περίεργες, τα γεγονότα της πανδημία φρέσκα (με την ασφάλεια και τους κανόνες της να παραμένουν), με αποτέλεσμα να υπήρχε μία ηρεμία, χωρίς την αναμονή κάποιας τελετής εγκαινίων, που σωστά δεν έγινε.
Παρουσία του Δημάρχου Γρηγόρη Στάμκο και των τριών Αντιδημάρχων (Φωκάς, Ανδρεάδης, Στεργιούλας), του πολιτευτή με τη ΝΔ Στάθη Φουντουκίδη καθώς και εκπροσώπων φορέων, η Ανθοέκθεση τιμήθηκε ως πρώτη μέρα λειτουργίας της, ατενίζοντας με το γεμάτο χρώματα βλέμμα της την επόμενη χρονιά. Πρώτα ο Θεός και όχι ο ιός σαφώς...