close search results icon

Αντίστροφη μέτρηση για τις ανακοινώσεις – Πρώτο debate για ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ

Τα γαλάζια ψηφοδέλτια, το τελικό σκανάρισμα και το Επικρατείας.

Αντίστροφη μέτρηση για τις ανακοινώσεις – Πρώτο debate για ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ

«Κόκκινο» χτυπά το πολιτικό θερμόμετρο, τη στιγμή που οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη να ανακοινώνει την ημερομηνία των εκλογών μέσα στις επόμενες 15 ημέρες.

Το πρώτο debate ΝΔ–ΣΥΡΙΖΑ θα διεξαχθεί σήμερα, 23/02/2023 στην ΕΡΤ και το ΕΡΤNEWS, στις 22:00 μεταξύ των εκπροσώπων της κυβέρνησης και της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Τα γαλάζια ψηφοδέλτια, το τελικό σκανάρισμα και το Επικρατείας

Την ίδια ώρα, με «όπλα» τον απολογισμό του κυβερνητικού έργου, τις παροχές που είναι ήδη δρομολογημένες και αρχίζουν να τίθεται σε εφαρμογή, όπως το Market Pass, με το τοπίο να ξεκαθαρίζει και κάθε κομμάτι του εκλογικού παζλ να μπαίνει στην θέση του, ο κ. Μητσοτάκης ετοιμάζεται να ανακοινώσει τους υποψήφιους του κόμματός του και τον χρόνο των εκλογών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη έχει ζητήσει και έχει στα χέρια του το σύνολο των ονομάτων των υποψηφίων που θα ανακοινωθούν προς το τέλος του μήνα για ένα τελικό σκανάρισμα. Η δύσκολη αποστολή είναι η σύνθεση του ψηφοδελτίου Επικρατείας που αποτελεί και τη ναυαρχίδα των υποψηφίων κάθε κόμματος.

Οι τρεις άνθρωποι που έχουν επιφορτιστεί με την κατάρτιση των ψηφοδελτίων, Μπρατάκος, Μαρινάκης και Νέζης έχουν σχεδόν ολοκληρώσει το έργο τους με κάποιες ελάχιστες εκκρεμότητες για τις οποίες θα αποφασίσει ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Οι «αναποδιές» της τελευταίας στιγμής, βλ. υπόθεση Νικολάου, είναι εμφανές ότι έχουν προκαλέσει δεύτερες σκέψεις στο Μαξίμου.

Η προκήρυξη των εκλογών και το υπουργικό

Η ανακοίνωση της ημερομηνίας των εκλογών η οποία όπως όλα δείχνουν θα είναι η 9η Απριλίου αναμένεται να γίνει με τηλεοπτικό μήνυμα του πρωθυπουργού από το Μέγαρο Μαξίμου όσο πλησιάζουμε προς την 10η Μαρτίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες θα έχει προηγηθεί το τελευταίο υπουργικό συμβούλιο, το οποίο και θα έχει απολογιστικό χαρακτήρα, ενώ θα σημάνει και την επίσημη έναρξη της προεκλογικής περιόδου.

Η επικοινωνιακή καμπάνια, το σκανδιναβικό μοντέλο και οι περιοδείες

Στο μεταξύ, με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζει τις περιοδείες ο πρωθυπουργός, ο οποίος αναμένεται να επισκεφτεί αύριο Παρασκευή τη Λάρισα και στη συνέχεια τα Γρεβενά συνοδευόμενος από ευρύτατο κυβερνητικό κλιμάκιο από όπου και θα παρουσιάσει το αναπτυξιακό πρόγραμμα για τη Θεσσαλία του 2030, εκδηλώνοντας παράλληλα το γαλάζιο ενδιαφέρον για τον αγροτικό κόσμο και την ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα.

Για την διενέργεια εκλογών στις 9 Απριλίου – που είναι το επικρατέστερο σενάριο – η Βουλή αναμένεται να κλείσει στις 10 Μαρτίου και επομένως απομένουν δεκαπέντε ημέρες για να ρυθμιστούν μία σειρά θεμάτων και εκκρεμοτήτων με κυριότερο το νομοθετικό έργο που έχει προγραμματιστεί. Στις αρχές Μαρτίου ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναμένεται να μεταβεί στη Λαμία, ενώ θα συνεχιστεί το μοντέλο μία εβδομάδα εντός Αττικής και μια σε περιφέρειες- κλειδιά. Μετά το Περιστέρι και τη Δυτική Αττική, όπου και θα είναι υποψήφιος εκ νέου, προτεραιότητα θα δοθεί στα νότια της Β΄ Αθηνών και συγκεκριμένα στις περιοχές Ζωγράφου και Καισαριανή.

Η γαλάζια καμπάνια αναμένεται να επικεντρωθεί στις γυναίκες, στις οποίες ζητήματα όπως η ακρίβεια, η κατάσταση στην Παιδεία και η ποιότητα των κοινωνικών παροχών έχουν διαφορετικό αντίκτυπο, όπως επίσης στους νέους ψηφοφόρους, όσο και στην ηλικιακή κατηγορία 25-34, αλλά και στους οικονομικά αδύναμους.

Σταδιακά θα απελευθερώνεται η γαλάζια καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με στοχευμένα σποτ σε συγκεκριμένες ηλικιακές και κοινωνικές ομάδες, ενώ στενοί συνεργάτες του πρωθυπουργού τονίζουν ότι θα προβάλλει τη θετική ατζέντα της κυβέρνησης, δεν θα αφήνει τίποτα αναπάντητο, καλώντας τους πολίτες να συγκρίνουν τη διακυβέρνηση της ΝΔ με αυτή του ΣΥΡΙΖΑ.

Από το επικοινωνιακό επιτελείο του πρωθυπουργού «εγκαταλείπονται» οι μακρόσυρτες ομιλίες και οι μαραθώνιες συνεντεύξεις τύπου και επιλέγονται οι ευέλικτες δράσεις με συγκεκριμένη στόχευση και κυρίως η απευθείας επαφή του Κυριάκος Μητσοτάκη με τους πολίτες. «Ο πρωθυπουργός θα πηγαίνει στον κόσμο και όχι το αντίθετο» τονίζει στο Vradini.gr ένας εκ των εμπνευστών της καμπάνιας της ΝΔ, καθώς υιοθετείται το σκανδιναβικό μοντέλο πολιτικής επικοινωνίας με συχνές στάσεις σε στοχευμένα και μικρά ακροατήρια και σύντομους χαιρετισμούς, όπου τα εκλογικά διλήμματα και τα αντιπολιτευτικά «καρφιά» θα κωδικοποιούνται, για να είναι πιο «εύπεπτα» τα μηνύματα που θέλει να στείλει ο πρωθυπουργός στο εκλογικό ακροατήριο και αποδοτικότερη η διείσδυση σε ειδικά κοινά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΣΧΟΛΙΑ