Απάντηση Μελιτας Χισκακη για τα χρήματα που πήρε ο Δήμος Αλμωπίας
Η Μελιτα Χισκακη με ανάρτηση της στα social media ξεκαθάρισε το ποσό που ελάβε ο Δήμος Αλμωπίας από την Καραντίνα στη Φούστανη ως έκτακτο βοήθημα.
Αναλυτικά η ανάρτηση της κας Χισκακη
Για τους κάποιους που σου είπαν κάτι...
ΑΔΑ: 64ΧΒ46ΜΤΛ6-9Υ8
Αθήνα 21 Μαΐου 2020
Αρ.Πρωτ.: 30520
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΓΕΝ. Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ Τ.Α.
& ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝ.& ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΩΝ ΤΟΠ. ΑΥΤ/ΣΗΣ
Ταχ.Δ/νση: Σταδίου 27
Ταχ.Κωδ.: 101 83 ΑΘΗΝΑ
Πληροφορίες: Α. Ρουμελιώτη
E-mail: a.roumelioti@ypes.gr
Τηλέφωνο: Τ 213 136 4705
ΘΕΜΑ: Έκτακτη επιχορήγηση των Δήμων της Χώρας συνολικού ποσού ύψους 75.000.000,00€
προς κάλυψη έκτακτων και επιτακτικών τους αναγκών που προκλήθηκαν από την εμφάνιση του
κορονοϊού COVID-19.
Α Π Ο Φ Α Σ Η
Η ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Έχοντας υπόψη:
1. .....
Κατανέμουμε συνολικό ποσό ύψους 75.000.000,00 € σε όλους της Δήμους της χώρας, για
την κάλυψη έκτακτων και επιτακτικών τους αναγκών που προκλήθηκαν από την εμφάνιση του
κορονοϊού COVID-19.
Η κατανομή του συνολικού ποσού ανά Δήμο γίνεται σε χρέωση των λογαριασμών του
Υπουργείου Εσωτερικών που τηρούνται στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και ειδικότερα
α) για το ποσό των 50.000.000,00 € από τον λογαριασμό με τίτλο «Κάλυψη των πάσης φύσεως
αναγκών των ΟΤΑ κλπ.» και
β) για το ποσό των 25.000.000,00 € από τον λογαριασμό με τίτλο «Κεντρικοί Αυτοτελείς Πόροι
των Δήμων» (Νο 33-05-0098) ως ακολούθως:
......
Δήμος Αλμωπίας 243.702,40 ευρώ