ΑΣΕΠ: Αναλυτικός οδηγός εργασίας για 1363 προσλήψεις στο δημόσιο - Η κατανομή θέσεων ανά ειδικότητα και φορέα
							Σοφία Εμμανουηλίδου
Την υψηλότερη επίδοση που έχει καταγραφεί ποτέ, σημειώνει το ισοζύγιο προσλήψεων - αποχωρήσεων του πρώτου επταμήνου του 2025, το οποίο εμφανίζεται θετικό κατά 319.843 θέσεις εργασίας, σύμφωνα με τα στοιχεία του Πληροφοριακού Συστήματος «ΕΡΓΑΝΗ».
Η επίδοση αυτή αποτελεί την υψηλότερη επίδοση στο ισοζύγιο μισθωτής εργασίας πρώτου επταμήνου από το 2001.
Οπως τόνισε η υπουργός Εργασίας Νίκη Κεραμέως, «το νέο ρεκόρ στην απασχόληση, αποδεικνύει με τον πιο σαφή τρόπο ότι οι πολιτικές μας για περαιτέρω ενίσχυση της απασχόλησης αποδίδουν στην πράξη. Ομως δεν εφησυχάζουμε, συνεχίζουμε την προσπάθεια για δημιουργία περισσότερων ποιοτικών και σταθερών θέσεων εργασίας, ώστε η θετική πορεία της αγοράς εργασίας να αντανακλάται έμπρακτα στην καθημερινότητα των πολιτών».
Σημαντική επίδοση σημειώνουν και οι καταγεγραμμένες υπερωρίες στους κλάδους που υπάγονται στην ψηφιακή κάρτα εργασίας. Είναι χαρακτηριστικό ότι, συνολικά, στο 7μηνο του 2025, οι καταγεγραμμένες υπερωρίες στους κλάδους ένταξης της κάρτας εμφανίζονται κατά 80% αυξημένες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Ειδικότερα, έχουν ήδη καταγραφεί περισσότερες από 3,5 εκατ. υπερωρίες, αριθμός αυξημένος κατά 1,5 εκατ. ώρες συγκριτικά με το 7μηνο του 2024
Ταυτόχρονα, αύξηση σημειώνουν όλοι οι κλάδοι στους οποίους εφαρμόζεται η ψηφιακή κάρτα εργασίας. Η υψηλότερη αύξηση καταγεγραμμένων υπερωριών παρουσιάζεται στους κλάδους του τουρισμού και της εστίασης, ενώ ιδιαίτερα σημαντική είναι και στους υπόλοιπους μεγάλους τομείς απασχόλησης που εντάχθηκαν υποχρεωτικά στην ψηφιακή κάρτα, όπως το λιανεμπόριο και η βιομηχανία.
EΠΟΧΙΚΟΙ
136 προσλήψεις στο Μουσείο της Ακρόπολης
Το ΑΣΕΠ ενέκρινε νέα προκήρυξη για 136 προσλήψεις στο Μουσείο Ακρόπολης για έξι μήνες. Θα επιλεγεί εποχικό προσωπικό Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Οι ειδικότητες για 136 προσλήψεις στο Μουσείο Ακρόπολης είναι ΔΕ Φύλακες – 95 θέσεις και ΤΕ Διοικητικού – Λογιστικού – 41 θέσεις. Οι επιλεγέντες/είσες της ειδικότητας ΤΕ Διοικητικού – Λογιστικού θα απασχοληθούν σε διαχείριση ταμείου, έκδοση εισιτηρίων και η εργασία παρέχεται σε βάρδιες με κυλιόμενο ωράριο. Οι υποψήφιοι/ες όλων των κλάδων/ειδικοτήτων πρέπει να είναι ηλικίας από 18 έως: α) 67 ετών και β) κατ’ εξαίρεση, έως 70 ετών, όσοι έχουν συμπληρώσει το εξηκοστό έβδομο (67ο) έτος της ηλικίας και δεν έχουν συνταξιοδοτηθεί από το δημόσιο ταμείο ή άλλον ασφαλιστικό φορέα. Για τις θέσεις ΔΕ Φυλάκων ζητούνται: α) Πτυχίο ή δίπλωμα ή απολυτήριος τίτλος ειδικότητας Στέλεχος Υπηρεσιών Ασφάλειας ή Φύλακας Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων ή Στέλεχος Ασφαλείας Προσώπων και Υποδομών Επαγγελματικής Ειδικότητας, Εκπαίδευσης και Κατάρτισης επιπέδου 5 (ΙΕΚ ή Μεταλυκειακού Ετους – Τάξη Μαθητείας ΕΠΑΛ) ή Επαγγελματικής Κατάρτισης επιπέδου μεταδευτεροβάθμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης ΙΕΚ ή Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ) ή Επαγγελματικής Ειδικότητας, Εκπαίδευσης και Κατάρτισης επιπέδου 4 ΕΠΑΛ ή Τεχνικού Επαγγελματικού Εκπαιδευτηρίου (ΤΕΕ) Β’ κύκλου σπουδών ή Τεχνικού Επαγγελματικού Λυκείου (ΤΕΛ) ή Τμήματος Ειδίκευσης Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου (ΕΠΛ) ή Μέσης Τεχνικής Επαγγελματικής Σχολής Εργοδηγών (Ν.Δ. 580/1970) ή άλλος ισότιμος τίτλος σχολικής μονάδας της ημεδαπής ή αλλοδαπής, αντίστοιχης ειδικότητας. β) Πολύ καλή γνώση της αγγλικής ή γαλλικής ή γερμανικής γλώσσας.
Αιτήσεις
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό, κατά περίπτωση, ΝΕΟ ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ 1ΠΕ/ΤΕ ή ΝΕΟ ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ 2ΔΕ/ΥΕ και να την υποβάλουν, μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, είτε αυτοπροσώπως είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, στο Πρωτόκολλο του Μουσείου Ακρόπολης κατά τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 08:30 μέχρι τις 13:30), είτε ταχυδρομικά, με συστημένη επιστολή, στα γραφεία της υπηρεσίας στην ακόλουθη διεύθυνση: Μουσείο Ακρόπολης, Διονυσίου Αρεοπαγίτου 15, Τ.Κ. 117 42, Αθήνα, υπ’ όψιν Γραμματείας Μουσείου Ακρόπολης (τηλ. επικοινωνίας: 2109000900, εσωτ. 418, 419 & 420).
7 συμβασιούχοι στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας
Η Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ) ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά επτά (7) ατόμων στην Κεντρική Υπηρεσία της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, και συγκεκριμένα ως εξής: 3 ΠΕ Αρχειονόμων και Βιβλιοθηκονόμων, 2 ΤΕ Βιβλιοθηκονομίας, 2 ΔΕ Υποστηρικτικού Προσωπικού. Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν και να υποβάλουν αποκλειστικά ηλεκτρονικά την «ΑΙΤΗΣΗ – ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ» και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας υποβολής αίτησης της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, στη διεύθυνση https://forms.aead.gr/. Η ηλεκτρονική αίτηση συμπληρώνεται σύμφωνα με το Εγχειρίδιο Οδηγιών Εγγραφής/Υποβολής αίτησης (τηλ. επικοινωνίας: 2132129734, 2132129735), το οποίο έχει αναρτηθεί στον ως άνω αναφερόμενο διαδικτυακό τόπο. Ο ενδιαφερόμενος εισέρχεται στο περιβάλλον της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «Σύστημα Υποβολής Αιτήσεων της ΕΑΔ». Με την εισαγωγή σε αυτό, δίνονται οι εξής δυνατότητες: α) εγγραφής, προκειμένου οι ενδιαφερόμενοι να δημιουργήσουν τα στοιχεία σύνδεσης που επιθυμούν (το όνομα χρήστη και το συνθηματικό), β) σύνδεσης, προκειμένου οι ενδιαφερόμενοι, κάνοντας χρήση των στοιχείων σύνδεσης, να εισέλθουν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής αίτησης της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας.
20 μουσικοί στον Δήμο Ρόδου
Ο Δήμος Ρόδου ανακοινώνει ότι θα προσλάβει καλλιτεχνικό – επιμορφωτικό προσωπικό για τη λειτουργία του Δημοτικού Ωδείου και των εργαστηρίων κατά τη διδακτική περίοδο 2025-2026, με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, και για χρονικό διάστημα εννέα (9) μηνών για τους μουσικούς και οκτώ (8) μηνών για τους υπεύθυνους εργαστηρίων, συνολικού αριθμού είκοσι (20) ατόμων. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν αυτοπροσώπως (ημερομηνία πρωτοκόλλου) στην κάτωθι διεύθυνση ή να αποστείλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στο e-mail: politismart@rhodes.gr. Ενώ ταχυδρομικά θα πρέπει να γίνει με συστημένη επιστολή, στα γραφεία της Διεύθυνσης Πολιτισμού στην ακόλουθη διεύθυνση: Διαγοριδών 3, 85100, Ρόδος (πρώην ΔΟΠΑΡ). Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2241026385 και 2241027427.
6 παιδαγωγοί στον Δήμο Παιονίας
Ο Δήμος Παιονίας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά έξι (6) ατόμων για την κάλυψη εποχικών ή παροδικών αναγκών των υπηρεσιών του Δήμου Παιονίας, και συγκεκριμένα τους εξής: 3 ΤΕ Παιδαγωγών Πρώιμης Παιδικής Ηλικίας και 3 ΔΕ Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων. Αιτήσεις στην ακόλουθη διεύθυνση: Δήμος Παιονίας, Ν. Κιλκίς, Μεγάλου Αλεξάνδρου 75-77, Πολύκαστρο, απευθύνοντάς τες στη Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών, Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού (τηλ. επικοινωνίας: 2343350171-128).
ΣΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
596 μόνιμοι μέσω δύο διαγωνισμών
ΑΣΕΠ 1Γ/2025 ΑΣΕΠ ΑΣΕΠ 1Κ/2025 ΑΣΕΠ 2Κ/2025
Στα γραφεία του ΑΣΕΠ βρίσκονται δύο προσχέδια προκηρύξεων για την κάλυψη 596 μόνιμων υπαλλήλων σε φορείς του υπουργείου Υγείας και στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.
Με την πρώτη προκήρυξη θα καλυφθούν 553 θέσεις νέων υπαλλήλων σε νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας σε όλη τη χώρα. Η εν λόγω προκήρυξη αναμένεται να δώσει ανάσα σε κρίσιμες υπηρεσίες του Εθνικού Συστήματος Υγείας (ΕΣΥ), καλύπτοντας κενά που για χρόνια παρέμεναν ανοιχτά, ιδίως σε νοσηλευτικό, διοικητικό και παραϊατρικό προσωπικό. Δικαίωμα συμμετοχής θα έχουν τόσο απόφοιτοι Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ) με συγκεκριμένα πτυχία ΑΕΙ όσο και υποψήφιοι Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (ΥΕ), δηλαδή απόφοιτοι Γυμνασίου και σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και Δημοτικού. Ανάμεσα στις ειδικότητες που θα ζητηθούν είναι: ΠΕ Βιολόγων/Χημικών/Βιοχημικών, ΠΕ Διοικητικού/Διοικητικού – Λογιστικού, ΠΕ Κοινωνικών Λειτουργών/Κοινωνικής Εργασίας, ΠΕ Νοσηλευτικής, ΠΕ Φαρμακοποιών, ΠΕ Ψυχολόγων, ΠΕ Φυσικών – Ακτινοφυσικών Ιατρικής, ΥΕ Γενικών Καθηκόντων/Βοηθητικό Υγειονομικό Προσωπικό και ΥΕ Βοηθητικών Εργασιών Καθαριότητας/Πλυντών-ντριών. Η διαδικασία θα πραγματοποιηθεί μέσω διαγωνισμού τύπου «Κ», ενώ οι 553 από τις συνολικές θέσεις θα καλυφθούν με σειρά προτεραιότητας, βάσει μορίων που συγκεντρώνουν οι υποψήφιοι. Η μοριοδότηση θα προκύπτει από ακαδημαϊκά και κοινωνικά κριτήρια, όπως προβλέπεται από το ισχύον πλαίσιο του ΑΣΕΠ. Η προκήρυξη αναμένεται να συγκεντρώσει ιδιαίτερα μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς αφορά μόνιμες θέσεις στον κρίσιμο τομέα της δημόσιας υγείας και προσφέρει ευκαιρίες σε υποψηφίους με διαφορετικά επίπεδα εκπαίδευσης. Αυτή τη στιγμή το ΑΣΕΠ επεξεργάζεται το προσχέδιο της προκήρυξης, το οποίο στη συνέχεια θα αποσταλεί για συμφωνία στους αρμόδιους φορείς. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο νέος διαγωνισμός αναμένεται να είναι έτοιμος στα μέσα Σεπτεμβρίου και να σταλεί για δημοσίευση στο Εθνικό Τυπογραφείο. Κάθε υποψήφιος, εφόσον κατέχει τα γενικά και απαιτούμενα προσόντα διορισμού, κατατάσσεται κατά κλάδο ή ειδικότητα σε πίνακες κατάταξης κατά φθίνουσα σειρά συνολικής βαθμολογίας, όπως αυτή προκύπτει από το άθροισμα της βαθμολόγησης των εξής κριτηρίων: Βαθμός βασικού τίτλου σπουδών, Διδακτορικό δίπλωμα στο γνωστικό αντικείμενο της θέσης, Εμπειρία (έως και 84 μήνες), Γνώση ξένης γλώσσας.
Και 43 στην ΥΠΑ
Στην τελική φάση επεξεργασίας βρίσκεται ο νέος διαγωνισμός του ΑΣΕΠ για μόνιμες προσλήψεις στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ). Το προσχέδιο της προκήρυξης έχει ήδη ολοκληρωθεί από το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού και έχει αποσταλεί στην ΥΠΑ για έγκριση. Μόλις δοθεί το «πράσινο φως», ο διαγωνισμός θα δημοσιευθεί στο Εθνικό Τυπογραφείο. Η προκήρυξη προβλέπει την κάλυψη 43 οργανικών θέσεων του κλάδου ΠΕ Ηλεκτρονικών (ATSEP – Air Traffic Safety Electronics Personnel) σε πολιτικά αεροδρόμια σε όλη τη χώρα. Πρόκειται για προσωπικό που θα στελεχώσει κρίσιμες υπηρεσίες αεροναυτιλίας και τεχνολογικών συστημάτων. Σημαντικό είναι ότι δεν θα διεξαχθεί γραπτός διαγωνισμός: η επιλογή θα γίνει αποκλειστικά μέσω μοριοδότησης τυπικών προσόντων των υποψηφίων. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όσοι πληρούν τα εξής κριτήρια: Ηλικία έως 35 ετών. Πτυχίο πανεπιστημιακού επιπέδου σχετικό με τον κλάδο ΠΕ Ηλεκτρονικών. Αριστη γνώση Αγγλικών (επίπεδο C2 – Proficiency ή αντίστοιχο). Πιστοποιητικό Υγείας Γ’ Κατηγορίας. Η προκήρυξη αναμένεται να περιλαμβάνει τους ακόλουθους τίτλους σπουδών: Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών, Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής, Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων, Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων, Φυσικής με μεταπτυχιακό στη Ραδιοηλεκτρολογία ή στην Ηλεκτρονική, Ισότιμοι τίτλοι της αλλοδαπής που αναγνωρίζονται στην Ελλάδα.
43 θέσεις για Ειδικό Επιστημονικό και Τεχνικό Προσωπικό
Σε πλήρη εξέλιξη είναι η υποβολή αιτήσεων για την προκήρυξη μονίμων του ΑΣΕΠ με αριθμό 3ΓΒ/2025. Η συγκεκριμένα προκήρυξη αφορά στην πρόσληψη Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Επιστημονικού και Τεχνικού Προσωπικού (ΕΕΤΠ) σε φορείς του Δημοσίου. Απευθύνεται αποκλειστικά σε επιτυχόντες Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού 2Γ/2022. Σημειώνεται ότι οι υποψήφιοι για τις θέσεις του Ειδικού Επιστημονικού (και Τεχνικού Προσωπικού) πρέπει να έχουν αυξημένα προσόντα, όπως διδακτορικό τίτλο σπουδών ή εξειδικευμένη εμπειρία στις θέσεις που έχουν προκηρυχθεί. Οι φορείς που εντάσσονται στην προκήρυξη 3ΓΒ/2025 του ΑΣΕΠ είναι: Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών (Ινστιτούτο Θεωρητικής και Φυσικής Χημείας, Υπηρεσία Υποστήριξης), ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» (Ινστιτούτο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Διεύθυνση Τεχνολογικών Εφαρμογών και Υποστήριξης Ερευνών), Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου, Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (ΕΕΤΑΑ Α.Ε.), Ελληνικό Δημοσιονομικό Συμβούλιο, Εταιρεία Διαχείρισης Επενδυτικών Κεφαλαίων Ταμείων Ασφάλισης (ΕΔΕΚΤ ΑΕΠΕΥ), Συνήγορος του Πολίτη, Ταμείο Επικουρικής Κεφαλαιοποιητικής Ασφάλισης, υπουργείο Δικαιοσύνης, υπουργείο Εσωτερικών, υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης (και η Εθνική Αρχή Κυβερνοασφάλειας). Η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων και δικαιολογητικών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου.
ΕΠΟΧΙΚΟΙ
75 προσλήψεις στον Δήμο Χαλκιδέων
Ο Δήμος Χαλκιδέων ανακοινώνει την πρόσληψη 75 ατόμων Καλλιτεχνικού – Διδακτικού Προσωπικού (Μουσικών & Χοροδιδασκάλων), με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου ωρομίσθιας απασχόλησης με αντίτιμο (άρθρο 107 του Ν.4483/17), με διάρκεια σύμβασης έως εννέα (9) ή οκτώ (8) μηνών, συνολικού αριθμού εβδομήντα πέντε (75) ατόμων για την κάλυψη των αναγκών στις Πολιτιστικές – Καλλιτεχνικές Δομές του Δήμου Χαλκιδέων (Δημοτικό Ωδείο, Μουσικά Σύνολα, Σχολή Κλασικού & Σύγχρονου Χορού, Καλλιτεχνικά Εργαστήρια) για τη διδακτική περίοδο 2025-2026.
Αίτηση
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν μόνο τη συνημμένη (στην παρούσα προκήρυξη ) αίτηση και να την υποβάλουν : 1.Με φυσική παρουσία είτε αυτοπροσώπως είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, 2.Ηλεκτρονικά στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: protokollo@dchalkideon.gr και 3.Ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στα γραφεία της υπηρεσίας μας στην ακόλουθη διεύθυνση: ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ, Ληλαντίων & Μεγασθένους, Τ.Κ. 34100 Χαλκίδα, υπόψη κυρίας Κληματσάκη Αλεξάνδρας, τηλ. επικοινωνίας: 22213-55129. Μαζί με την αίτηση υποβάλλονται υποχρεωτικά, σε ένα αρχείο, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την απόδειξη των προσόντων, των λοιπών ιδιοτήτων τους και της εμπειρίας. Διόρθωση ή συμπλήρωση των αιτήσεων, καθώς και αντικατάσταση ή κατάθεση επιπλέον δικαιολογητικών, επιτρέπεται μόνο μέχρι τη λήξη προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής. Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσα σε προθεσμία δέκα (10) ημερών (υπολογιζόμενες ημερολογιακά), που αρχίζει από την επομένη της δημοσίευσης της παρούσας σε μία τοπική εφημερίδα του Δήμου Χαλκιδέων ή της ανάρτησής της στον χώρο ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος (συντασσόμενων των σχετικών πρακτικών ανάρτησης), εφόσον η ανάρτηση είναι τυχόν μεταγενέστερη της δημοσίευσης στις εφημερίδες, δηλαδή από 03.09.2025 έως και την 12.09.2025 και ώρα 23.59. Ολόκληρη η ανακοίνωση αναρτάται στον χώρο των ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος, καθώς και στον ιστότοπο του Δήμου Χαλκιδέων: www.dimoschalkideon.gr.
5 άτομα στον Δήμο Αλιάρτου-Θεσπιέων
Ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, συνολικά πέντε (5) ατόμων για την κάλυψη αναγκών ανταποδοτικού χαρακτήρα του Δήμου Αλιάρτου-Θεσπιέων, που εδρεύει στην Αλίαρτο της Περιφερειακής Ενότητας Βοιωτίας και συγκεκριμένα του εξής, ανά υπηρεσία, έδρα, ειδικότητα και διάρκεια σύμβασης, αριθμού ατόμων: 1 ΔΕ Υδραυλικών, 1 ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Εργου, 1 ΔΕ Ηλεκτρολόγων και 2 ΥΕ Προσωπικού Καθαριότητας Εξωτερικών Χώρων. Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό, ΝΕΟ ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ2 ΔΕ/ΥΕ και να την υποβάλουν μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είτε αυτοπροσώπως είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στα γραφεία της υπηρεσίας στην ακόλουθη διεύθυνση: Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων, Λεωφόρος Αθηνών, ΤΚ 32001, Αλίαρτος, απευθύνοντάς την στο Γραφείο Ανθρώπινου Δυναμικού-Μητρώων & Διαδικασιών Προσωπικού, υπόψη Φροσυνού Λουκά (τηλ. επικοινωνίας: 2268350214).
7 στον Δήμο Σίφνου
Ο Δήμος Σίφνου ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, συνολικά επτά (7) ατόμων για την κάλυψη αναγκών ανταποδοτικού χαρακτήρα στον Δήμο Σίφνου, που εδρεύει στη Σίφνο της Περιφερειακής Ενότητας Μήλου και συγκεκριμένα του εξής, ανά υπηρεσία, έδρα ή τόπο απασχόλησης, κλάδο/ειδικότητα και διάρκεια σύμβασης, αριθμού ατόμων: 3 ΔΕ Οδηγών, 3 ΥΕ Εργατών Υδρευσης Αποχέτευσης, 1 ΥΕ Προσωπικού Καθαριότητας. Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό ΝΕΟ ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ2ΔΕ/ΥΕ και να την υποβάλουν μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είτε αυτοπροσώπως είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στα γραφεία της υπηρεσίας στην ακόλουθη διεύθυνση: Δήμος Σίφνου, Απολλωνία Σίφνου, Τ.Κ. 84003, Ν. Κυκλάδων, υπόψη κυρίου Κορακή Νίκου (τηλ. επικοινωνίας: 22843 60311).
40 θέσεις στον Δήμο Νέας Προποντίδας
Ο Δήμος Νέας Προποντίδας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου μερικής απασχόλησης έναντι αντιτίμου, συνολικά σαράντα (40) ατόμων για την κάλυψη εποχικών περιοδικών αναγκών. Οι ενδιαφερόμενοι καταθέτουν τις αιτήσεις τους μαζί με τα ζητούμενα δικαιολογητικά, αυτοπροσώπως ή με εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο στα γραφεία του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού του Δήμου Νέας Προποντίδας ή ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή στα γραφεία της υπηρεσίας στην ακόλουθη διεύθυνση: Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού Δήμου Νέας Προποντίδας, Βιθυνίας 2, Τ.Κ. 63200, Νέα Μουδανιά Χαλκιδικής, υπόψη κυρίας Φανής Παλάντζα ή Κώστα Δαλαμπίρα (τηλ. επικοινωνίας:2373350648, 23730-25887). Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι δέκα (10) ημέρες (υπολογιζομένων ημερολογιακά) έως τις 15/9.
ΜΟΝΙΜΟΙ
104 μηχανικοί και τεχνικοί στη ΣΤΑ.ΣΥ.
Μέσω δύο προκηρύξεων η ΣΤΑ.ΣΥ. θα προσλάβει 104 μόνιμους υπαλλήλους. Οι θέσεις απευθύνονται σε αποφοίτους Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ), δηλαδή σε αποφοίτους ΑΕΙ, ΤΕΙ και Λυκείου, οι οποίοι θα εργαστούν με συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου. Οι ειδικότητες είναι οι ακόλουθες: ΠΕ Μηχανολόγων Μηχανικών – 5 θέσεις, ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών – 1 θέση, ΤΕ Ηλεκτρολόγων Μηχανικών – 2 θέσεις, ΤΕ Μηχανολόγων Μηχανικών – 2 θέσεις, ΔΕ Τεχνικού Δομικών Εργων – 1 θέση, ΔΕ Τεχνικού Ηλεκτρολόγων – 49 θέσεις, ΔΕ Τεχνικού Ηλεκτρονικών – 15 θέσεις, ΔΕ Τεχνικού Ηλεκτροσυγκολλητών – Οξυγονοκολλητών – 3 θέσεις, ΔΕ Τεχνικού Ηλεκτροτεχνιτών – 8 θέσεις, ΔΕ Τεχνικού Μηχανοτεχνιτών – Συντηρητών Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ) – 11 θέσεις, ΔΕ Τεχνικού Υδραυλικών – 1 θέση και ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Εργου – 6 θέσεις.
Προθεσμία έως 15/9
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλουν την Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση, με επισύναψη των δικαιολογητικών τους, αποκλειστικά και μόνο μέσω της ειδικής διαδικτυακής πλατφόρμας https://proslipseis.stasy.gr/ έως 15.09.2025. Κάθε υποψήφιος δικαιούται να υποβάλει μία μόνο αίτηση και για θέσεις μίας μόνο κατηγορίας προσωπικού (ΠΕ ή ΤΕ), στην οποία επισυνάπτει όλα τα απαιτούμενα από την προκήρυξη δικαιολογητικά. Αν δεν υποβληθούν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, ο υποψήφιος τίθεται εκτός διαδικασίας και η αίτησή του απορρίπτεται. Αντικατάσταση ή διόρθωση της ηλεκτρονικής αιτήσεως ή συμπλήρωση τυχόν ελλειπόντων δικαιολογητικών ή/και συμπληρωματικών ή διευκρινιστικών επιτρέπεται μόνο μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής αυτών. Ο υποψήφιος με την αίτηση – υπεύθυνη δήλωση πρέπει να υποβάλει φωτοαντίγραφο των δύο όψεων του ατομικού δελτίου ταυτότητας (σάρωση των δύο όψεων σε μία σελίδα Α4) ή της σχετικής προσωρινής βεβαίωσης της αρμόδιας αρχής ή των κρίσιμων σελίδων του διαβατηρίου (δηλ. αυτών όπου αναφέρονται ο αριθμός και τα στοιχεία ταυτότητας του κατόχου) ή των δύο όψεων της άδειας οδήγησης ή των κρίσιμων σελίδων του ατομικού βιβλιαρίου υγείας οποιουδήποτε ασφαλιστικού φορέα. Αν από αυτά δεν προκύπτει η ημερομηνία γεννήσεως, πρέπει να προσκομισθεί και πιστοποιητικό ή βεβαίωση γεννήσεως.
32 στον Δήμο Καλλιθέας
Ο Δήμος Καλλιθέας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά τριάντα δύο (32) ατόμων για την κάλυψη αναγκών ανταποδοτικού χαρακτήρα στον Δήμο Καλλιθέας, και συγκεκριμένα τους εξής: 1 ΠΕ Μηχανολόγων Μηχανικών, 10 ΔΕ Οδηγών, 1 ΔΕ Υδραυλικών, 20 ΥΕ Προσωπικού Καθαριότητας Εξωτερικών Χώρων. Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν, με βάση την με αρ. πρωτ. 34571/30.06.2025 ανακοίνωση ΣΟΧ 3/2025 (ΑΔΑ: 93ΛΒΩΕΚ-81Ρ), την αίτηση με κωδικό, κατά περίπτωση, ΝΕΟ ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ 1ΠΕ/ΤE ή ΝΕΟ ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ 2ΔΕ/ΥE και να την υποβάλουν στην ακόλουθη διεύθυνση: Δήμος Καλλιθέας, Ματζαγριωτάκη 76, Τ.Κ. 176 76 (τηλ.: 2132070410, 412, 413, 414, 417).
12 στο υπουργείο Περιβάλλοντος
Το υπουργείο Περιβάλλοντος & Ενέργειας προκηρύσσει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά δώδεκα (12) ατόμων για την κάλυψη αναγκών του Γραφείου Ελληνικού, υπηρεσία του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, και συγκεκριμένα τους εξής: 4 ΠΕ Μηχανικών (Ειδικότητα Αρχιτέκτων Μηχανικός), 2 ΠΕ Μηχανικών (Ειδικότητα Πολιτικός Μηχανικός), 1 ΠΕ Μηχανικών (Ειδικότητα Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Ανάπτυξης), 1 ΠΕ Μηχανικών (Ειδικότητας Μηχανολόγων Μηχανικών), 1 ΠΕ Περιβάλλοντος, 1 ΠΕ Αρχαιολόγων (Ειδικότητας Προϊστορικών Κλασικών), 1 ΠΕ αρχαιολόγων (Ειδικότητας Βυζαντινών – Μεταβυζαντινών), 1 ΠΕ Διοικητικού (Ειδικότητας Νομικών). Οι νέοι υπάλληλοι θα υπογράψουν συμβάσεις έως τρία (3) έτη, με δυνατότητα παράτασης έως τρία (3) ακόμη έτη. Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση – υπεύθυνη δήλωση με κωδικό ΕΝΤΥΠΟ ΣΟΧ 2/2025 ΥΠΕΝ και να την υποβάλλουν, μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, αποκλειστικά ταχυδρομικά, με συστημένη επιστολή, στην ακόλουθη διεύθυνση: Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών της Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών και Νομοθετικού Εργου, Αμαλιάδος 17, Τ.Κ. 11523, Αθήνα (πληροφορίες: dd@prv.ypeka.gr, υπόψη Γραφείου Ελληνικού).
12 στον Δήμο Νίκαιας – Αγίου Ιωάννη Ρέντη
Ο Δήμος Νίκαιας – Αγίου Ιωάννη Ρέντη ανακοινώνει τη σύναψη Σύμβασης Μίσθωσης Εργου (ΣΜΕ) για δώδεκα (12) άτομα των κάτωθι ειδικοτήτων: 1 ΠΕ Ιατρών, 4 ΠΕ Φυσικής Αγωγής (ειδίκευση Κολύμβηση), 1 ΠΕ Φυσικής Αγωγής (ειδίκευση Ρυθμική), 1 ΠΕ Φυσικής Αγωγής (ειδίκευση Ειδικής Φυσικής Αγωγής), 2 ΤΕ Νοσηλευτικής, 2 ΔΕ Ναυαγοσωστών και 1 ΔΕ Κεραμικής – Αγγειοπλαστικής. Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση και να την υποβάλουν είτε αυτοπροσώπως είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από τους αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά, με συστημένη επιστολή, στα γραφεία της υπηρεσίας στην ακόλουθη διεύθυνση: Δήμος Νίκαιας – Αγίου Ιωάννη Ρέντη, Π. Τσαλδάρη 10, Τ.Κ. 18450, Νίκαια (τηλ. επικοινωνίας: 2132075285 & 340).
ΑΙΤΗΣΕΙΣ
53 συμβασιούχοι στον ΔΕΔΔΗΕ
Βρετανία
Πενήντα τρεις θέσεις έχουν «ανοίξει» για εποχικό προσωπικό στον ΔΕΔΔΗΕ σε έξι περιοχές της Ελλάδος.Το νέο προσωπικό θα υπογράψει οκτάμηνες συμβάσεις εργασίας. Ανάμεσα στα δικαιολογητικά που θα πρέπει να καταθέσουν οι υποψήφιοι για τις εποχικές θέσεις περιλαμβάνονται η αίτηση, πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, αντίγραφα τίτλου σπουδών και φωτοτυπία των δύο όψεων της αστυνομικής ταυτότητας. Για τις θέσεις Ηλεκτροτεχνικών Δικτύων ζητούνται: 1) Άδεια άσκησης επαγγέλματος Ηλεκτροτεχνίτη ΣΤ’ ειδικότητας Εναερίων και Υπογείων Δικτύων ή Βεβαίωση αναγγελίας Τεχνίτη Ηλεκτρολόγου Α΄ ειδικότητας του Π.Δ. 108/2013, όπως ισχύει. 2) Ο ομώνυμος ή αντίστοιχος τίτλος ΙΕΚ ή Επαγγελματικού Λυκείου ή Τεχνικού Επαγγελματικού Εκπαιδευτηρίου Α΄ ή Β΄ κύκλου σπουδών ή Ενιαίου Πολυκλαδικού Λυκείου ή Τεχνικού Επαγγελματικού Λυκείου ή Σχολής Επαγγελματικής Κατάρτισης ή Επαγγελματικής Σχολής ή Τεχνικών Επαγγελματικών Σχολών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή σχολών μαθητείας του ΟΑΕΔ του Ν. 1346/1983 ή Ν. 3475/2006 ή άλλος ισότιμος τίτλος σχολικών μονάδων της ημεδαπής ή αλλοδαπής, αντίστοιχης ειδικότητας. Οι υποψήφιοι ΠΕ Ηλεκτρολόγων Μηχανικών θα πρέπει να καταθέσουν: Πτυχίο – δίπλωμα Ηλεκτρολόγου Μηχανικού ή πτυχίο – δίπλωμα Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού Υπολογιστών ή Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Τεχνολογίας Υπολογιστών ή Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού Η/Υ ή πτυχίο – δίπλωμα Ηλεκτρολόγου Μηχανολόγου Μηχανικού ή Μηχανολόγου Ηλεκτρολόγου Μηχανικού από ΑΕΙ ή ομώνυμο πτυχίο ή δίπλωμα ΕΑΠ (ΑΕΙ) ή ΠΣΕ (ΑΕΙ) ή ισότιμος τίτλος αντίστοιχης ειδικότητας σχολών εξωτερικού.
ΔΕΔΔΗΕ Αμφισσας (έως και 15/09/2025)
ΔΕ Ηλεκτροτεχνικοί Δικτύων 5
ΔΕΔΔΗΕ Λέσβου (έως 15/09/2025)
ΔΕ Ηλεκτροτεχνικοί Δικτύων 7
ΔΕΔΔΗΕ Πάτρας (έως 13/09/2025)
ΔΕ Ηλεκτροτεχνικοί Δικτύων 2
ΠΕ Υπάλληλος Γραφείου 2
ΔΕΔΔΗΕ Λαμίας (έως 15/09/2025)
ΔΕ Ηλεκτροτεχνικοί Δικτύων 27
ΔΕΔΔΗΕ Κιλκίς (έως και 15/09/2025)
ΠΕ Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί 1
ΤΕ Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί 1
ΔΕ Ηλεκτροτεχνικοί Δικτύων 4
ΔΕ Χειριστές Μηχανημάτων 1
ΔΕΔΔΗΕ Βέροιας (έως 12-09-2025)
ΔΕ Ηλεκτροτεχνικοί Δικτύων 2
ΠΕ Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί 1
20 μόνιμοι στη ΡΑΑΕΥ
Απεστάλη στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση η 5Κ/2025 Προκήρυξη του ΑΣΕΠ, η οποία αφορά στην πλήρωση με σειρά προτεραιότητας είκοσι (20) θέσεων προσωπικού με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων (ΡΑΑΕΥ), σύμφωνα με το άρθρο 28 του Ν. 4765/2021. Η ΡΑΑΕΥ ενισχύει το ανθρώπινο δυναμικό της με στόχο την αποτελεσματικότερη λειτουργία στους τομείς Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων, τομείς που αποτελούν κρίσιμους πυλώνες για την ανάπτυξη και τη βιώσιμη πορεία της χώρας. Οι ειδικότητες που ζητούνται είναι: 9 ΠΕ Διοικητικού Οικονομικού, 1 ΠΕ Στατιστικών και 1 ΠΕ Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, 1 ΤΕ Βιβλιοθηκονομίας, 3 ΤΕ Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, 1 ΤΕ Περιβάλλοντος, 4 ΔΕ Διοικητικού Λογιστικού.
Προσόντα
Για τις θέσεις των ΠΕ Διοικητικού Οικονομικού ζητούνται πτυχίο ή δίπλωμα οποιουδήποτε Τμήματος ΑΕΙ της ημεδαπής ή ακαδημαϊκά ισοδύναμος ή ισότιμος τίτλος σχολών της αλλοδαπής, γνώση Πληροφορικής ή χειρισμού Η/Υ στα αντικείμενα (α) επεξεργασίας κειμένων, (β) υπολογιστικών φύλλων και (γ) υπηρεσιών Διαδικτύου, άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας και εμπειρία τουλάχιστον δύο (2) ετών στην οργάνωση και διαχείριση διοικητικών θεμάτων, στη χρήση του πληροφοριακού συστήματος docutracks, στη σύνταξη και έκδοση εγγράφων και στη δημοσίευση διοικητικών πράξεων.
24 μουσικοί στον Δήμο Νέας Ιωνίας
Ο Δήμος Νέας Ιωνίας ανακοινώνει την πρόσληψη συνολικά είκοσι τεσσάρων (24) μουσικών με ωρομισθία (με κάλυψη δαπάνης από αντίτιμο), για τη στελέχωση του Γραφείου Δημοτικού Ωδείου της Διεύθυνσης Πολιτισμού & Αθλητισμού. Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση και να την υποβάλουν μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, είτε αυτοπροσώπως είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, στα γραφεία της υπηρεσίας στην ακόλουθη διεύθυνση: Δήμος Νέας Ιωνίας, Νομού Αττικής, Αγίου Γεωργίου 40, Τ.Κ. 14234, Νέα Ιωνία, απευθύνοντάς τη στο Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας – Γραμματείας-Πρωτοκόλλου της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών.
48 στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος
Η Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος (ΕΒΕ) ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου (οκτώ μήνες), συνολικά σαράντα οκτώ (48) ατόμων για την κάλυψη έκτακτων αναγκών και συγκεκριμένα τους εξής: 20 ΠΕ Αρχειονόμων και Βιβλιοθηκονόμων, 2 ΠΕ Πληροφορικής, 2 ΠΕ Τεχνών Ηχου και Εικόνας, 17 ΤΕ Βιβλιοθηκονομίας, 1 ΤΕ Γραφικών Τεχνών, 2 ΤΕ Οπτικοακουστικών, 2 ΤΕ Πληροφορικής Ειδ. ΤΕ Πληροφορικής (software ή hardware) και 2 ΤΕ Φωτογραφίας. Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό ΝΕΟ ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ1ΠΕ/ΤΕ και να την υποβάλουν είτε αυτοπροσώπως είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή στη διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 364, Τ.Κ. 176 74, Καλλιθέα (τηλ. επικοινωνίας: 2130999910, 2130999983).
Ευκαιρίες καριέρας στο Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος
Το Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) αναζητά υποψηφίους/ες για τις θέσεις του/της Συντονιστή/τριας Τεχνικής Παραγωγής και Εκπροσώπων Εμπειρίας Επισκεπτών μερικής απασχόλησης (4ωρη σε 5νθήμερη βάση).
Εκπρόσωπος Εμπειρίας Επισκεπτών
Η θέση αναφέρεται στους/ις Προϊσταμένους/ες Εμπειρίας Επισκεπτών. Οι κατάλληλοι/ες υποψήφιοι/ες θα συμβάλουν στην ομαλή λειτουργία του τμήματος, προσφέροντας άριστη εξυπηρέτηση και φροντίζοντας για την εξαιρετική εμπειρία των επισκεπτών στο ΚΠΙΣΝ. Απαραίτητα προσόντα: Απόφοιτος/η ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ ημεδαπής ή αλλοδαπής. Αριστη γνώση ελληνικής και αγγλικής γλώσσας (επίπεδο C2) σε προφορικό και γραπτό λόγο. Η καλή χρήση άλλων ξένων γλωσσών θα συνεκτιμηθεί. Αποδεδειγμένη προϋπηρεσία στην εξυπηρέτηση πελατών (τουλάχιστον 2 ετών). Καλή γνώση Η/Υ. Απαιτούμενες δεξιότητες και επιθυμητά χαρακτηριστικά: Ανεπτυγμένη ικανότητα στη διαπροσωπική επικοινωνία, εμπειρία στη διαχείριση παραπόνων και την επίλυση προβλημάτων, ομαδικό πνεύμα, επιθυμία εργασίας σε δομημένο και απαιτητικό περιβάλλον διεθνών προδιαγραφών, ευγενικός & θετικός χαρακτήρας και ευελιξία στο ωράριο, με έμφαση στις βραδινές βάρδιες, Σαββατοκύριακα και αργίες.
Συντονιστής/τρια Τεχνικής Παραγωγής
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα συμβάλει στον συντονισμό των τεχνικών εργασιών που απαιτούνται για την παραγωγή των εκδηλώσεων του ΚΠΙΣΝ σε συνεργασία με εταιρίες παραγωγής ή/και τμήματα του οργανισμού, με στόχο την άρτια και ασφαλή διοργάνωσή τους εντός χρονοδιαγράμματος και προϋπολογισμού. Στα απαραίτητα προσόντα περιλαμβάνονται η εκπαίδευση τεχνικής κατεύθυνσης ΑΕΙ, ΤΕΙ ή μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (π.χ. ΙΕΚ), η αποδεδειγμένη προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε συναφές αντικείμενο, η καλή γνώση της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας (First Certificate) στον προφορικό και γραπτό λόγο, η άριστη χρήση του MS Office, η επιθυμητή γνώση σχεδιαστικών προγραμμάτων όπως το AutoCAD, η επιθυμητή τεχνική κατάρτιση και γνώση οπτικοακουστικού εξοπλισμού συναυλιακού και θεατρικού τύπου.
Διαδικασία υποβολής αίτησης
Η προθεσμία υποβολής για τις παραπάνω θέσεις είναι η 12η Σεπτεμβρίου 2025. Οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα, καθώς και μία σύντομη επιστολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος μέσω των σελίδων: https://apply.workable.com/snfcc/j/82AA87E013 και https://apply.workable.com/snfcc/j/6A353C7360. Ολες οι αιτήσεις θα αξιολογηθούν πρώτα από ανεξάρτητη εταιρία ανθρώπινου δυναμικού. Θα ακολουθήσουν συνεντεύξεις με όσους και όσες περιληφθούν στη βραχεία λίστα. Ολοι/ες οι υποψήφιοι/ες θα λάβουν γραπτή ενημέρωση για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
161 εργαστήρια ομαδικής συμβουλευτικής της ΔΥΠΑ
H ΔΥΠΑ συνεχίζει τη δράση τον Σεπτέμβριο με 161 εργαστήρια. Συγκεκριμένα, θα πραγματοποιηθούν 143 διά ζώσης εργαστήρια σε 85 Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) και 18 διαδικτυακά εργαστήρια. Τα διαδικτυακά εργαστήρια εμπλουτίστηκαν με τη νέα θεματική ενότητα «Η ψηφιακή επιχείρηση στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης – Digital First». Τα εργαστήρια αποτελούν μία από τις βασικές προτεραιότητες της ΔΥΠΑ για τη συστηματική παροχή ποιοτικών υπηρεσιών συμβουλευτικής στους πολίτες που αναζητούν εργασία, με στόχο την προετοιμασία τους για την ταχύτερη και πιο αποτελεσματική ένταξη στην αγορά εργασίας. Οσοι αναζητούν ή θέλουν να αλλάξουν εργασία, μπορούν να παρακολουθήσουν εργαστήρια από εξειδικευμένα στελέχη στις εξής θεματικές ενότητες: Πώς να δημιουργήσω ένα αποτελεσματικό βιογραφικό. Πώς να προετοιμαστώ σωστά για μια συνέντευξη. Ποια είναι τα βήματα για μια επιτυχημένη επιχειρηματική ιδέα. Πώς να δημιουργήσω ένα επιχειρηματικό σχέδιο. Τα κοινωνικά δίκτυα στην αναζήτηση εργασίας. Εμπλουτίζω το βιογραφικό μου με δεξιότητες – Μαθαίνω για το ESCO. Η επαγγελματική επιλογή της Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας – Κοινωνική Αλληλέγγυα Οικονομία. Σχεδίασε τη δική σου επιχείρηση σε 9 κινήσεις: Business Model Canvas. Δημιουργώ την προσωπική μου περιγραφή: αναδεικνύω την επαγγελματική μου ιστορία στο βιογραφικό και τη συνέντευξη. Η ψηφιακή επιχείρηση στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης – Digital First (νέα θεματική).
Συνεργάτες στην Ελληνική Στατιστική Αρχή
Η ΕΛ.ΣΤΑΤ. καλεί τους ενδιαφερομένους να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση για την ένταξή τους στο Μητρώο Ιδιωτών Συνεργατών (Ι.Σ.) περιόδου Σεπτεμβρίου 2025 – Απριλίου 2026. Η υποβολή της αίτησης μπορεί να γίνεται μέχρι 10 Σεπτεμβρίου 2025 στην ιστοσελίδα της ΕΛ.ΣΤΑΤ. Δικαίωμα υποβολής αίτησης για ένταξη στο Μητρώο Ι.Σ. έχουν μόνο φυσικά πρόσωπα, τα οποία είναι τουλάχιστον απόφοιτοι Λυκείου ή εξαταξίου Γυμνασίου ή έχουν πιστοποιητικό Ελληνομάθειας αντίστοιχου επιπέδου (B2), ηλικίας 18 έως 67 ετών. Ειδικά για τη συμμετοχή στην Ετήσια Γεωργική Ερευνα (ΕΓΕ) δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν μόνο πτυχιούχοι Γεωπόνοι, Δασοπόνοι/Δασολόγοι και Κτηνίατροι Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων και κατευθύνσεων, πτυχιούχοι Τεχνολογικής Εκπαίδευσης Σχολών Τεχνολογίας, Γεωπονίας, ΑΤΕΙ Κατεύθυνσης Φυτικής Παραγωγής, Ζωικής Παραγωγής, Αγροτικής Οικονομίας, Διαχείρισης Δασικού Περιβάλλοντος (περιλαμβάνονται και συναφείς μεταπτυχιακοί ή/και διδακτορικοί τίτλοι με αντικείμενο σχετικό με τη Γεωπονική, Δασοπονική και Κτηνιατρική Επιστήμη), ηλικίας 22-67 ετών.
46 εποχικοί στον Δήμο Αγρινίου
Ο Δήμος Αγρινίου ανακοινώνει την πρόσληψη καλλιτεχνικού – διδακτικού προσωπικού, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου μερικής απασχόλησης με αντίτιμο, με διάρκεια σύμβασης έως οκτώ (8) μηνών, συνολικού αριθμού σαράντα έξι (46) ατόμων, για τη λειτουργία των καλλιτεχνικών τμημάτων και τμημάτων φιλαρμονικής του Δήμου Αγρινίου, για τη διδακτική περίοδο 2025-2026. Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλουν τις αιτήσεις τους μαζί με τα απαιτούμενα από την παρούσα Ανακοίνωση δικαιολογητικά, αυτοπροσώπως, είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στα γραφεία της υπηρεσίας στην ακόλουθη διεύθυνση: «Διεύθυνση Οργάνωσης και Προώθησης Δράσεων Καλλιτεχνικής Παιδείας Και Πολιτιστικών Εκδηλώσεων», ΔΑΓΚΛΗ 27, ΑΓΡΙΝΙΟ, Τ.Κ. 301 31, τηλ. επικοινωνίας: 26413 60613, εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών, από την επομένη της δημοσίευσης της παρούσης σε ημερήσια εφημερίδα. Το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία της ηλεκτρονικής υποβολής και στην περίπτωση αποστολής των αιτήσεων ταχυδρομικώς, το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής, ο οποίος μετά την αποσφράγισή του επισυνάπτεται στην αίτηση των υποψηφίων.
25 στον Δήμο Βύρωνα
Ο Δήμος Βύρωνα ανακοινώνει ότι θα προσλάβει ωρομίσθιο καλλιτεχνικό – διδακτικό προσωπικό για τη λειτουργία των καλλιτεχνικών εργαστηρίων και του Τμήματος Μελέτης Χορού Ισιδώρας και Ραϋμόνδου Ντάνκαν κατά τη διδακτική περίοδο 2025-2026, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και για το χρονικό διάστημα οχτώ (8) και εννέα (9) μηνών είκοσι πέντε (25) μουσικών. Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων, συνοδευόμενες από τα απαραίτητα δικαιολογητικά, θα κατατίθενται είτε αυτοπροσώπως από τους υποψηφίους είτε από άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, στο Τμήμα Πρωτοκόλλου του Δήμου Βύρωνα κατά τις εργάσιμες ημέρες από 09.00΄ έως 13.30, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στην ακόλουθη διεύθυνση: Δήμος Βύρωνα, Καραολή και Δημητρίου 36-44, Τ.Κ. 162 33, Βύρωνα Ν. Αττικής, απευθύνοντάς την στο Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού (τηλ. επικοινωνίας 2107609341 & 2132008681).
22 γυμναστές στον Δήμο Παλλήνης
Ο Δήμος Παλλήνης ανακοινώνει τη σύναψη σύμβασης ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου με ωριαία αποζημίωση χρονικής διάρκειας μέχρι οκτώ (8) μήνες από την ημερομηνία πρόσληψης, συνολικά είκοσι δύο (22) Καθηγητών Φυσικής Αγωγής για την παροχή υπηρεσιών έναντι αντιτίμου των Αθλητικών Προγραμμάτων του Δήμου 2025-2026. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής και να καταθέσουν όλα τα δικαιολογητικά τους, είτε αυτοπροσώπως στο πρωτόκολλο του Δήμου, οδός Ιθάκης 12 Γέρακας, είτε μέσω άλλου νομίμως εξουσιοδοτημένου από αυτούς προσώπου, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στα γραφεία της υπηρεσίας μας στην ακόλουθη διεύθυνση: Δήμος Παλλήνης, Ιθάκης 12, Τ.Κ. 15344, Γέρακας, στο τμήμα Αθλητισμού της Δ/νσης Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης Αθλητισμού και Πολιτισμού (τηλ. επικοινωνίας: 2106619937, εσ. 207 ή 2106604631 κ. Χαραλαμπίδου Αν.).
16 θέσεις στον Δήμο Αλμυρού
Ο Δήμος Αλμυρού ανακοινώνει την πρόσληψη δεκαέξι (16) ατόμων, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, οι οποίες θα έχουν ισχύ από υπογραφής τους έως και οκτώ (8) μήνες, και εφόσον ο Δήμος Αλμυρού είναι σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, και συγκεκριμένα: 6 ΥΕ Συνοδών Απορριμματοφόρων, 1 ΥΕ Προσωπικού Καθαριότητας εξωτερικών χώρων, 2 ΥΕ Εργατών Οικοδομικών Εργασιών, 3 ΔΕ Οδηγών, 2 ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Εργου, 1 ΠΕ Διοικητικού Οικονομικού και 1 ΠΕ Περιβάλλοντος. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέτουν την αίτηση, καθώς και τα απαραίτητα δικαιολογητικά, είτε αυτοπροσώπως είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, στο Τμ. Ανθρωπίνου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας στο Δημαρχείο στην ταχ. δ/νση: Βασιλέως Κωνσταντίνου 117, Δήμος Αλμυρού.
14 άτομα στον Δήμο Αργους Ορεστικού
Ο Δήμος Αργους Ορεστικού ανακοινώνει την πρόσληψη μουσικών με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικού αριθμού δεκατεσσάρων (14) μουσικών για την κάλυψη των αναγκών της τρέχουσας χρονιάς (2025- 2026) του Δημοτικού Ωδείου του δήμου. Οι υποψήφιοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση και να την υποβάλλουν τις εργάσιμες ημέρες και ώρες Δευτέρα έως Παρασκευή είτε αυτοπροσώπως είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στα γραφεία της γραμματείας στην ακόλουθη διεύθυνση: Δημοτικό Ωδείο Άργους Ορεστικού, Κοιμήσεως Θεοτόκου 24, 52200, Αργος Ορεστικό (τηλ. επικοινωνίας: 2467044100).
                    
                    
                    
                    
                    
                    
ΣΧΟΛΙΑ