Χαλκιδική: Πάλι καλά που δεν πήραν και...τα πόμολα του εξοχικού!
Κατά την αποχώρηση τους αφαίρεσαν και το όχημα, που βρισκόταν σταθμευμένο στην αυλή της οικίας.
Από το Αστυνομικό Τμήμα Κασσάνδρας σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος 2 ημεδαπών ανδρών, καθώς τον Αύγουστο του 2025, εισήλθαν σε εξοχική οικία σε περιοχή της Χαλκιδικής και αφαίρεσαν το χρηματικό ποσό των 200 ευρώ, κάρτες τραπεζών, διάφορα προσωπικά έγγραφα και ένα κλειδί οχήματος.
Κατά την αποχώρηση τους αφαίρεσαν και το όχημα, που βρισκόταν σταθμευμένο στην αυλή της οικίας.
Το κλεμμένο όχημα βρέθηκε εγκαταλελειμμένο τον Σεπτέμβριο του 2025 σε άλλη περιοχή της Χαλκιδικής και αποδόθηκε στον νόμιμο κάτοχό του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Χαλκιδική: Αφαίρεσαν 300ευρώ από παγκάρι παρεκκλησίου
27 Ιουνίου 2026 -
Φλώρινα: Σύλληψη 45χρονου για διακίνηση ναρκωτικών στη Γερμανία
27 Ιουνίου 2026
ΣΧΟΛΙΑ