Διαδικτυακή εκπομπή με τον Μητροπολίτη Ιωήλ
Αύριο στις 10 π.μ. στην εκπομπή «Ο λόγος του επισκόπου», το θέμα της ομιλίας του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη μας κ. Ιωήλ είναι: «Τοῖς ἀγαπῶσι τὸν Θεόν, πάντα συνεργεῖ εἰς ἀγαθόν».
https://ekvatheon.gr/
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Επίσκεψη Λάκη Βασιλειάδη σε δύο μεγάλες μονάδες της Σκύδρας
27 Ιουνίου 2026 -
Τα Γιαννιτσά εορτάζουν τους Αποστόλους Πέτρο και Παύλο
27 Ιουνίου 2026
ΣΧΟΛΙΑ