Δημιουργική συζήτηση με τον πολιτιστικό σύλλογο Καρυδιάς
Συζήτηση με μέλη του Πολιτιστικού συλλόγου καρυδιάς είχε ο Αντιδήμαρχος Εδεσσας Αλέξανδρος Πασχάλης.
Ο κος Πασχάλης δήλωσε:
Πάντα δημιουργική η συζήτηση με τα δραστήρια μέλη του Πολιτιστικού Συλλόγου Καρυδιάς παρόντος του Δημάρχου Giannou Dimitri. Θέμα συζήτησης το μνημόσυνο των Μακεδονομάχων που θα γίνει την Κυριακή
Τους ευχαριστούμε θερμά για την άριστη συνεργασία.
Τα καλύτερα έπονται!