Δημήτρης Γιάννου: Περί δικαστικού Μεγάρου
ΠΕΡΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ ΕΔΕΣΣΑΣ...
Έχω συζητήσει με όλους τους Υπουργούς Δικαιοσύνης των τελευταίων ετών, για την κατασκευή του δικαστικού μεγάρου της Έδεσσας.
Στην τελευταία μας συνάντηση στα τέλη Οκτωβρίου 2019 ο Υπουργός κ. Τσιάρας μας διαβεβαίωσε ότι οι μελέτες είναι έτοιμες και έχουν δοθεί εντολές για τη γρήγορη υλοποίηση της διαδικασίας κατασκευής του Δικαστικού μεγάρου με Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα.
Επτά μήνες μετά δεν έχουμε δει κάποια κίνηση, ενώ αντιθέτως οι φήμες που ακούγονται είναι ανησυχητικές.
Για το λόγο αυτό συγκαλούμε ευρεία σύσκεψη για το θέμα, σε συνεργασία με τον Δικηγορικό Σύλλογο, με τον οποίο συνεργαζόμαστε πολύ καλά.
Ίσως ήρθε η ώρα για δυναμική αντίδραση!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Γιαννιτσά: Τα εισιτήρια για το αεροπλάνο προς...Χαρέμι μεριά!
08 Ιουνίου 2026 -
Γιαννιτσά: Μοναδικές...για ακόμη μια φορά!
08 Ιουνίου 2026 -
Η Πέλλα εκτός κυβερνητικού σχήματος μετά τον μίνι ανασχηματισμό
08 Ιουνίου 2026