close search results icon

Δήμος Αλμωπίας: Ορεινός με νόμο του κράτους – Δήλωση του πρώην δημάρχου Χρήστου Μπάτση

Δήμος Αλμωπίας: Ορεινός με νόμο του κράτους – Δήλωση του πρώην δημάρχου Χρήστου Μπάτση


Μία σημαντική εξέλιξη για την Αλμωπία σηματοδοτεί ο επίσημος χαρακτηρισμός του Δήμου ως ορεινού, μετά την ψήφιση της σχετικής νομοθετικής διάταξης. Η εξέλιξη αυτή αναμένεται να δημιουργήσει νέες προοπτικές για την περιοχή, καθώς ο συγκεκριμένος χαρακτηρισμός συνοδεύεται από σημαντικά αναπτυξιακά και οικονομικά οφέλη για τον Δήμο και τους κατοίκους του.

Με αφορμή την εξέλιξη, ο πρώην δήμαρχος Αλμωπίας, , προχώρησε σε δημόσια δήλωση, κάνοντας λόγο για μια δικαίωση τόσο για την Αλμωπία όσο και σε προσωπικό επίπεδο.

Όπως ανέφερε, έξι χρόνια μετά τις προσπάθειες που είχαν ξεκινήσει κατά τη διάρκεια της δημοτικής του θητείας, ο Δήμος Αλμωπίας χαρακτηρίστηκε πλέον, με νόμο του κράτους, ως ορεινός. Ο ίδιος υπογράμμισε ότι η εξέλιξη αυτή δεν προέκυψε τυχαία, αλλά αποτέλεσε αποτέλεσμα συστηματικής προσπάθειας, επιμονής και τεκμηριωμένης διεκδίκησης.

«Τίποτα δεν είναι αυτονόητο, τίποτα δεν χαρίζεται. Χρειάζεται προσπάθεια, επιμονή και τεκμηριωμένη πρόταση για να κερδίσεις», σημείωσε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι η σημερινή εξέλιξη επιβεβαιώνει την αξία των ενεργειών που είχαν πραγματοποιηθεί.

Ο χαρακτηρισμός της Αλμωπίας ως ορεινού Δήμου εκτιμάται ότι θα δώσει τη δυνατότητα αξιοποίησης ειδικών χρηματοδοτικών εργαλείων, ευνοϊκότερων προγραμμάτων και πρόσθετων αναπτυξιακών κινήτρων, με στόχο την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, των υποδομών και της ποιότητας ζωής των κατοίκων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΣΧΟΛΙΑ