FOLLOW US
Κρητίδης: "Θα έπρεπε να είναι εδώ οι Βουλευτές και να αναλάβουν τις ευθύνες τους"
Μέχρι τέλους του έτους η νέα παράταση και …βλέπουμε!
Για δυσαρέσκεια, οργή και αγανάκτηση μιλούσε το ψήφισμα του Νοεμβρίου!