Έδειξε πυγμή ο Άρης
Νίκη με ανατροπή απέναντι στον πρωταθλητή Ελλάδος ο Άρης.
Η ομάδα της Μακεδονίας στο ντεμπούτο του νέου της προπονητή κατάφερε και κέρδισε με ανατροπή τον Ολυμπιακό στο καυτό Κλεάνθης Βικελίδης. Ο Άρης αν και βρέθηκε πίσω στο σκορ στα πρώτα λεπτά χάρη στην άριστη καθοδήγηση του Παρντιου κατάφερε και νίκησε με 2-1 τον Ολυμπιακό.
Ο Αγγλος προπονητής του Άρη μετά το τέλος του αγώνα ευχαρίστησε του φιλάθλους του Άρη για την μοναδική ατμόσφαιρα που δημιούργησαν και οδήγησαν ώθηση στην ομάδα του. Σίγουρα η νίκη αυτή δίνει δύναμη στον Άρη για την συνέχεια του πρωταθλήματος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Επίσκεψη Λάκη Βασιλειάδη σε δύο μεγάλες μονάδες της Σκύδρας
27 Ιουνίου 2026 -
Τα Γιαννιτσά εορτάζουν τους Αποστόλους Πέτρο και Παύλο
27 Ιουνίου 2026
ΣΧΟΛΙΑ