Έδεσσα: Επανέρχεται η ελεγχόμενη στάθμευση
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Επαναλειτουργία ελεγχόμενης στάθμευσης
Από την Δευτέρα, 1 Ιουνίου 2020, επαναλειτουργεί η ελεγχόμενη στάθμευση στην Έδεσσα.
Υπενθυμίζεται ότι η ελεγχόμενη στάθμευση δεν λειτούργησε καθ’ όλη τη διάρκεια της μεγάλης υγειονομικής κρίσης του κορωνοϊού και η επαναλειτουργία της είναι ένα ακόμα βήμα προς την επάνοδο στην κανονικότητα.
Γραφείο Τύπου
Δήμου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Ανταλλαγή/Δωρεά/Επαναχρησιμοποίηση Βιβλίων στο Δήμο Πέλλας
12 Ιουνίου 2026