close search results icon

Έδεσσα: Επανέρχεται η ελεγχόμενη στάθμευση

Έδεσσα: Επανέρχεται η ελεγχόμενη στάθμευση

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Επαναλειτουργία ελεγχόμενης στάθμευσης

 

Από την Δευτέρα, 1 Ιουνίου 2020, επαναλειτουργεί η ελεγχόμενη στάθμευση στην Έδεσσα. 

Υπενθυμίζεται ότι η ελεγχόμενη στάθμευση δεν λειτούργησε καθ’ όλη τη διάρκεια της μεγάλης υγειονομικής κρίσης του κορωνοϊού και η επαναλειτουργία της είναι ένα ακόμα βήμα προς την επάνοδο στην κανονικότητα.

 

Γραφείο Τύπου

Δήμου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ