Εγκαίνια στο παρεκλήσσι του Αγίου Μηνά στην Αξιούπολη
Με την δέουσα λαμπρότητα έγινε το απόγευμα ο Μέγας Παναγυρικός Εσπερινός των Εγκαινίων του Παρεκκλησίου του Αγίου Μηνά στην Αξιούπολη του Δήμου Παιονίας. Στον πανηυγυρικό Εσπερινό χοροστάτησε ο οικείος Ποιμενάρχης κ. Δημήτριος μαζί με ιερείς της Μητρόπολης του ενώ παρών ήταν και ο Δήμαρχος Παιονίας Κώστας Σιωνίδης

Το πρωί του Σαββάτου θα γίνει η πανηγυρική θεία Λειτουργία στην οποία αναμένεται να προεξέχουν τόσο ο Μητροπολίτης Γουμέννισας κ. Δημήτριος όσο και ο Μητροπολίτης Δράμας κ. Δωρόθεος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Χαλκιδική: Αφαίρεσαν 300ευρώ από παγκάρι παρεκκλησίου
27 Ιουνίου 2026 -
Φλώρινα: Σύλληψη 45χρονου για διακίνηση ναρκωτικών στη Γερμανία
27 Ιουνίου 2026
ΣΧΟΛΙΑ