Πρόκειται για τους πυραύλους αξίας 3,6 δισ. ευρώ που θέλει να αγοράσει η χώρα μας για τον «σιδερένιο θόλο» στο Αιγαίο.
Για το μέγεθος της έχει το μοναδικό προνόμιο να φιλοξενεί δύο καταστήματα γνωστής αλυσίδας, τα οποία άνοιξαν σχεδόν το ένα πίσω από το άλλο.
Οι καταναλωτές υιοθετούν διάφορες έξυπνες πρακτικές για να εξοικονομήσουν χρήματα και να μεγιστοποιήσουν την αξία των εορταστικών αγορών τους.
Η κρίση έχει επηρεάσει πολλούς τομείς.
Προσφορά εκπτώσεων από εστιατόρια.
Aδυναμία των καταναλωτών να έχουν αρκετό διαθέσιμο εισόδημα.