FOLLOW US
Μόνο από Πέλλας πέρασε...."αφρός" ο Υπουργός Υγείας. Κατά τα άλλα, οι ανακοινώσεις τους μάραναν!
Οι εργαζόμενοι δεν είναι αναλώσιμοι, πρέπει να πάψουν να είναι όμηροι των κυβερνήσεων και των δημοτικών αρχών.