Επίσκεψη της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΑΤ στον ΕΛΓΑ.
Στο επίκεντρο οι ανάγκες του Οργανισμού.
Για τη συνάντηση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων με τον Πρόεδρο του ΕΛΓΑ, κάνει αναφορά σε ανάρτηση του στα σόσιαλ μίντια, ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Διονύσης Σταμενίτης.

"Συζητήσαμε για τις ανάγκες του Οργανισμού αλλά και τις αλλαγές που χρειάζεται να γίνουν με τελικό στόχο την αναμόρφωση του κανονισμού του. Ήδη ο Υπουργός Λευτέρης Αυγενάκης ζήτησε ολοκληρωμένες προτάσεις προκειμένου να διαμορφωθεί το πρώτο νομοσχέδιο που θα κατατεθεί στη Βουλή", τονίζει ο κ. Σταμενίτης.

Επισήμανε πως "με στοχευμένες παρεμβάσεις και μέσα από τη συνεργασία θα προχωρήσουμε στον εκσυγχρονισμό του ασφαλιστικού φορέα, για τη δημιουργία ενός πιο αποδοτικού πλαισίου".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Έδεσσα: Πανήγυρις Αγίων Αναργύρων στην Αγία Σκέπη
28 Ιουνίου 2026
ΣΧΟΛΙΑ