Επιστολή της κυβέρνησης στη ΦΙΦΑ για τον Άρη
Με ανακοίνωση που υπογράφουν από κοινού ΠΑΕ και ΑΣ Άρης, οι “κίτρινοι” ενημέρωσαν πως η Ελληνική Κυβέρνηση απέστειλε επιστολή στην Παγκόσμια Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (FIFA) σχετικά με την τιμωρία που αυτή επέβαλλε στην ΠΑΕ Άρης.
Αναλυτικά η κοινή ανακοίνωση:
«Σε συνέχεια της τηλεδιάσκεψης, που πραγματοποιήθηκε στις 15 Μαΐου μεταξύ του Προέδρου της ΠΑΕ Άρης, Θεόδωρου Καρυπίδη, του Προέδρου του Α.Σ. Άρης, Λευτέρη Αρβανίτη, με τον Υπουργό Επικρατείας, Γιώργο Γεραπετρίτη και τον Διευθυντή του Γραφείου του Πρωθυπουργού, κ. Γρηγόρη Δημητριάδη, η ελληνική κυβέρνηση απέστειλε σήμερα στην FIFA επιστολή αναφορικά με το ban που επέβαλε στην ΠΑΕ Άρης η Παγκόσμια Ομοσπονδία.
Η επιστολή, για την οποία είναι ενήμερος προσωπικά και ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, συντάχθηκε από τους κ.κ. Γεραπετρίτη και Δημητριάδη με βάση τους κανόνες που διέπουν την ελληνική νομοθεσία, με τους οποίους η ελληνική κυβέρνηση διαπίστωσε ότι η ΠΑΕ Άρης είναι απολύτως σύννομη.
Οι κ.κ. Γεραπετρίτης, Δημητριάδης, αναγνωρίζοντας τις δίκαιες θέσεις της ΠΑΕ Άρης, θα καταβάλλουν τα μέγιστα για την οριστική διευθέτηση του ζητήματος με την FIFA».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Χαρά στην Αριδαία: Ο Αλμωπός κατέκτησε το Κύπελλο ΕΠΣ Πέλλας Κ16
06 Ιουνίου 2026 -
Τούμπαρε με το τρακτέρ αγρότης στον Αρχάγγελο
06 Ιουνίου 2026 -
Συμφωνία του Άρη με τον NBAer Ι Τζέι Λιντέλ για δυο χρόνια
06 Ιουνίου 2026