close search results icon

Ερώτηση στη Βουλή: "Σε αφανισμό οδηγούνται τα ιδιωτικά γυμναστήρια"

Ερώτηση στη Βουλή: "Σε αφανισμό οδηγούνται τα ιδιωτικά γυμναστήρια"

Ερώτηση σχετικά με τα ιδιωτικά γυμναστήρια και τις θέσεις εργασίας του κατέθεσε το κόμμα της Ελληνικής Λύσης στη Βουλή και συγκεκριμένα ο Πρόεδρος της Κ. Βελόπουλος. Συγκεκριμένα αναφέρει:

Κύριοι, κύριοι Υπουργοί,

εργαζόμενοι  σε  ιδιωτικά  γυμναστήρια  και  σχολές  αθλημάτων/πολεμικών  τεχνών,
αλλά και ιδιοκτήτες ιδιωτικών γυμναστηρίων εκφράζουν, μετά από επικοινωνία τους
μαζί  μας,  έντονες  ανησυχίες  για  το  μέλλον  του  κλάδου  τους,  μετά  το  βαρύτατο
πλήγμα  που  έχουν  υποστεί,  λόγω  της  υποχρεωτικής  αναστολής  λειτουργίας  των
γυμναστηρίων.  Τις  ίδιες  ανησυχίες  προβάλλει  και  ο  Πανελλήνιος  Σύνδεσμος
Γυμναστηριούχων  («ΠΑ.ΣΥ.ΓΥ.»),  εκφράζοντας  το  αίτημα  του  κλάδου  για  άμεση
επαναλειτουργία  των  γυμναστηρίων  της  χώρας,  αντί  βάσει  προγραμματισμού,  το
άνοιγμα να λάβει χώρα στις 29 Ιουνίου και ενώ άνοιξαν στις 18 Μαΐου παρεμφερείς
κλάδοι  (όπως  σχολές  χορού)  και  αθλητικές  εγκαταστάσεις,  ενώ  επισημαίνει  τον
εμφανή  κίνδυνο για μόνιμα λουκέτα, σε αρκετά από τα περίπου 2.500 γυμναστήρια,
των  οποίων  οι  ιδιοκτήτες  απασχολούν  συνολικά 42.000  υπαλλήλους  τους,
απασχολούμενους, είτε ως γυμναστές, είτε ως διοικητικό και βοηθητικό προσωπικό.

Το  μεγάλο  οικονομικό  κόστος  που  έχουν  να  αντιμετωπίσουν  οι  συνήθως  πολύ μεγάλης επιφάνειας γυμναστηριακοί χώροι (άνω των 600 τ. μ.), εκτός της καταβολής μισθών, είναι  τα μεγάλα πάγια έξοδα και τα  πολύ υψηλά ενοίκια (ακόμα και μετά την μείωση  του  40%  για  τις  εβδομάδες  της  πανδημίας),  ενώ  τα  μικρότερα  συνοικιακά γυμναστήρια   και   οι   σχολές   πολεμικών   τεχνών   στις   διάφορες   γειτονιές, αντιμετωπίζουν  σοβαρά  προβλήματα  επιβίωσης,  με  υπαρκτά  και  συσσωρευόμενα πάγια έξοδα λόγω μη εισροής εσόδων.

Υποστηρίζουν  οι  ως  άνω  ότι,  το  μεγάλο  πλήγμα  του  κλάδου  τους  οφείλεται  στο
χρονικό διάστημα, κατά το οποίο επιβλήθηκε η προσωρινή διακοπή λειτουργίας, το
οποίο συμπίπτει με την περίοδο αιχμής της προσέλευσης των πολιτών και την
απώλεια  της  παραδοσιακής  αύξησης πελατολογίου, κατά  το  τρίμηνο  της άνοιξης.
Μεσούντος του καλοκαιριού, είναι γνωστό ότι ο κλάδος υπολειτουργεί και επιπλέον,
αναμένεται ότι φέτος θα εκλείψει η προσέλευση μαθητών (μέσα Ιουνίου έως και το
τέλος  Ιουλίου/λήξη   σχολικής  χρονιάς).  Επιπλέον,  μας  καταγγέλλεται  ότι,  αρκετά
μέλη-πελάτες επικοινωνούν με τους ιδιοκτήτες γυμναστηρίων και αξιώνουν χρονική
επέκταση του προπληρωμένου προγράμματός τους για το χρονικό διάστημα, κατά το
οποίο, τα  γυμναστήρια τελούσαν σε προσωρινή παύση  της λειτουργίας τους ή
διεκδικούν την επιστροφή των ήδη καταβληθέντων χρημάτων (βάσει Υπουργικής
Απόφασης  Ζ1-1262 - Αρθρ. 4 /29-10-2007, ΦΕΚ 2122/31-10-2007). Ως αποτέλεσμα
των παραπάνω,  οι ιδιοκτήτες γυμναστηρίων διεκδικούν την άμεση επαναλειτουργία
των  επιχειρήσεών  τους,  προς  αποφυγή  χειρότερων  δεινών,  καθώς,  αποτέλεσμα
όλων  των  παραπάνω  δυσμενών  καταστάσεων  διαφαίνεται  να  είναι  το  οριστικό
κλείσιμο κάποιων γυμναστηρίων και η δραματική μείωση θέσεων εργασίας.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω, Ερωτώνται οι κ. κ. Υπουργοί:

Προτίθεσθε,  κατά  το  μερίδιο  ευθύνης  που  σας  αναλογεί,  να  προβείτε  στις
απαραίτητες  ενέργειες  για  άμεση  επαναλειτουργία  των  γυμναστηρίων  και  των
σχολών  πολεμικών  τεχνών,  προκειμένου  να  βοηθηθούν  οι  κλάδοι,  τόσο  των
εργαζομένων στα γυμναστήρια, όσο και των ιδιοκτητών των τελευταίων, ώστε να μην
υπάρξουν απολύσεις εργαζομένων και κλείσιμο των αντίστοιχων επιχειρήσεων;

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ