Γιαννιτσά: Απέσπασε σχεδόν 800 ευρώ μέσω ηλεκτρονικής απάτης
Στα χέρια των αντρών της αστυνομικής διεύθυνσης Πέλλας έπεσε γυναίκα που απέσπασε μέσω απάτης από το διαδίκτυο χρήματα.
Συγκεκριμένα από το Τμήμα Ασφάλειας Πέλλας σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος μίας ημεδαπής γυναίκας, διαχειρίστριας ηλεκτρονικού καταστήματος, διότι όπως προέκυψε από την έρευνα, μέσω αγγελίας για πώληση κινητού τηλεφώνου έπεισε έναν ημεδαπό άνδρα να της καταβάλει το χρηματικό ποσό των 717,74 ευρώ σε τραπεζικό λογαριασμό της, χωρίς ωστόσο να αποστείλει το κινητό τηλέφωνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Ανταλλαγή/Δωρεά/Επαναχρησιμοποίηση Βιβλίων στο Δήμο Πέλλας
12 Ιουνίου 2026