close search results icon

Γιαννιτσά/GovPlan: Οι λόγοι που...ξέρω που θα πηγαίνω!

Έρχεται...

Έρχεται σύντομα. Πιο σύντομα απ’ ότι φανταζόμασταν!

Γιατί οι ανάγκες είναι εδώ, αυξάνονται και πληθύνονται. Και φυσικά, υπάρχει πολύς κόσμος που δεν μπορεί να περιμένει…αιώνια!

Ποιος και πως θα τον εξυπηρετήσει; Πότε και σε ποια χρονοδιαγράμματα; Ο χρόνος πλέον δεν περισσεύει σε κανέναν!

Κι επειδή όλα πρέπει να λειτουργούν με έναν προγραμματισμό, αλλά με εμπιστοσύνη, εγκυρότητα και έγκαιρα, με τη σιγουριά που η εποχή απαιτεί, έχουμε βρει τη λύση. Έχουμε βρει που πρόκειται να απευθυνθούμε.

Και δεν είναι καμία άλλη η επιλογή μας πέρα από την GovPlan.

gov1.jpg

Δεν μπορώ να θυμάμαι τα πάντα, δεν μπορώ να τα προλάβω, δεν μπορώ την πολυπλοκότητα. Τα αντέχετε όλα αυτά εσείς; Απ’ ότι συζητάμε κι ακούμε όχι.

Γιατί λοιπόν είτε είμαι ιδιώτης είτε επιχείρηση να σκοτίζομαι με το δέντρο και να χάνω το δάσος;

Εδώ είμαστε!

gov2.jpg

Μερικά παραδείγματα:

~Θέλω να κάνω τα χαρτιά μου, να ενημερώνομαι και να ξέρω τα πάντα γύρω από το ΑΣΕΠ.

Ξέρω που θα πάω.

~Θέλω να καταρτιστώ ή να καταρτίσω, σε μια εποχή ανάγκης συνεχούς γνώσης και εξειδίκευσης της εργασίας.

Ξέρω που θα πάω.

Θέλω να πληρώσω λογαριασμούς, να ανανεώνω την κάρτα ανεργίας, να μην τρέχω για να βγάζω δεξιά κι αριστερά δικαιολογητικά. Τα πάντα όλα!

Ξέρω που θα πάω.

Και είναι στο κέντρο της πόλης! Άρα, τώρα είναι σίγουρο πως ξέρω που θα πάω! Ειδικά σε ένα σημείο όπως την πλατεία του παλαιού ΚΤΕΛ, που θα βολευτώ και με παρκάρισμα, το οτι θα πάω GovPlan για τις δουλειές μου, θα βρίσκεται σίγουρα και σταθερά στην ατζέντα μου. Και τα τηλέφωνα αποθηκευμένα στο κινητό μου. 

stighmiotipo-othonis-2026-06-26-191502.png

Το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι…να περιμένουμε να ανοίξει η πύλη.

Έρχεται σύντομα, λίγη ακόμη υπομονή. Και μετά…θα είμαστε για πολλά πράγματα ήσυχοι οτι θα τακτοποιηθούν ή πως είναι σε καλά χέρια. 

Γιατί ξέρω που θα πηγαίνω!




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΣΧΟΛΙΑ