Γιόρτασε την Καθαρά Δευτέρα ο Διονύσης Σταμενίτης
Την Καθαρά Δευτέρα με τον κόσμο της Πέλλας γιόρτασε ο Διονύσης Σταμενίτης
Ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης συνοδευόμενος απο την σύζυγο του Γεωργία Γκίκα Σταμενίτη βρέθηκε σε Κούλουμα του Δήμου Πέλλας όπου αντάλλαξε ευχές με τον κόσμο για καλή Σαρακοστή. Ο ίδιος μάλιστα είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με πολλούς αγρότες της περιοχής τονίζοντας και την στήριξη του προς τον αγροτικό κόσμο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Χαλκιδική: Αφαίρεσαν 300ευρώ από παγκάρι παρεκκλησίου
27 Ιουνίου 2026
ΣΧΟΛΙΑ