Η αποστολή του Άρη με τον Ολυμπιακό
Με την προπόνηση, που έγινε σήμερα το απόγευμα στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου, ολοκληρώθηκε η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών του ΑΡΗ για τον εκτός έδρας αγώνα με τον Ολυμπιακό, στο πλαίσιο της 2ης Αγωνιστικής (Play Off) του πρωταθλήματος της Super League.
Η αποστολή της ομάδας μας (σε λίγη ώρα θα πετάξει για την Αθήνα) για το αυριανό παιχνίδι (21:30) στο «Γ. Καραϊσκάκης» αποτελείται από τους εξής ποδοσφαιριστές:
Cuesta, Ehmann, Rose, Ideye, Fran Velez, Hugo Souza, Bruno Gama, Lucas Sasha, Matilla, Larsson, Mancini, Abou Ba, Korhut, Martinez, Tonso, Duarte, Sundgren, Δεληζήσης, Φετφατζίδης, Μπακούτσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Χαρά στην Αριδαία: Ο Αλμωπός κατέκτησε το Κύπελλο ΕΠΣ Πέλλας Κ16
06 Ιουνίου 2026 -
Τούμπαρε με το τρακτέρ αγρότης στον Αρχάγγελο
06 Ιουνίου 2026 -
Συμφωνία του Άρη με τον NBAer Ι Τζέι Λιντέλ για δυο χρόνια
06 Ιουνίου 2026