Η αποστολή του Άρη με τον Ολυμπιακό
Με την προπόνηση, που έγινε σήμερα το απόγευμα στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου, ολοκληρώθηκε η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών του ΑΡΗ για τον εκτός έδρας αγώνα με τον Ολυμπιακό, στο πλαίσιο της 2ης Αγωνιστικής (Play Off) του πρωταθλήματος της Super League.
Η αποστολή της ομάδας μας (σε λίγη ώρα θα πετάξει για την Αθήνα) για το αυριανό παιχνίδι (21:30) στο «Γ. Καραϊσκάκης» αποτελείται από τους εξής ποδοσφαιριστές:
Cuesta, Ehmann, Rose, Ideye, Fran Velez, Hugo Souza, Bruno Gama, Lucas Sasha, Matilla, Larsson, Mancini, Abou Ba, Korhut, Martinez, Tonso, Duarte, Sundgren, Δεληζήσης, Φετφατζίδης, Μπακούτσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Μυτιλήνη: Θρίλερ με τον θάνατο 36χρονης γιατρού μετά τον τοκετό
24 Ιουνίου 2026 -
Και εγένετο Καλλιτεχνικό Σχολείο Νάουσας!
24 Ιουνίου 2026