Η Έδεσσα η πόλη των νερών και των λουλουδιών
Με ανάρτηση του στα social media ο Δημήτρης Γιάννου αναφέρθηκε στην Έδεσσα, στο νερό αλλά και στα λουλούδια.
Αναλυτικά η ανάρτηση του :
Η Έδεσσα είναι η πόλη των νερών, αλλά και των λουλουδιών!
Μπορεί η Ανθοέκθεση και τα Ανθεστήρια να μην έγιναν λόγω κορωνοϊού, όμως η πόλη μας παραμένει όμορφη και στολισμένη με πολύχρωμα λουλούδια που δίνουν μία άλλη νότα στις γωνιές της…
Από την ταράτσα του Δημαρχείου, τις πλατείες της πόλης, τους Καταρράκτες και τους Μύλους με αγάπη προς όλες τις Εδεσσαίες, τους Εδεσσαίους και τους επισκέπτες μας!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Χαρά στην Αριδαία: Ο Αλμωπός κατέκτησε το Κύπελλο ΕΠΣ Πέλλας Κ16
06 Ιουνίου 2026 -
Τούμπαρε με το τρακτέρ αγρότης στον Αρχάγγελο
06 Ιουνίου 2026 -
Συμφωνία του Άρη με τον NBAer Ι Τζέι Λιντέλ για δυο χρόνια
06 Ιουνίου 2026