close search results icon

Η Πεντηκοστη στην Ιερά Μητρόπολη Εδέσσης Πέλλης και Αλμωπίας

Η Πεντηκοστη στην Ιερά Μητρόπολη Εδέσσης Πέλλης και Αλμωπίας

Με τη δέουσα λαμπρότητα τελέστηκε η δεσπότικη εορτή της Πεντηκοστής στην Ιερά Μητρόπολη Εδέσσης Πέλλης και Αλμωπίας. 

Στην Αρχιερατική Θεία Λειτουργία χοροστατήσε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Εδέσσης Πέλλης και Αλμωπίας κ.κ Ιωήλ, που διάβασε και τις ευχές της γονυκλισιας. Μάλιστα και ο ίδιος ο σεπτος ποιμενάρχης της Ιεράς Μητρόπολης κ. Ιωήλ, μαζί με τους διάκονους του γονάτισε για να διαβάσει τις ευχές. 

Στην ακολουθία που έγινε στον Ιερά Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου ανάμεσα στους πιστούς παραβρέθηκε και ο Ιορδάνης Τζαμτζης. Ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας δήλωσε:

Θεία λειτουργία της Πεντηκοστής και η ευχη της γονυκλισιας απο τον Σεβασμιωτατο Μητροπολίτη μας κκ Ιωήλ στον ιερό ναό Κοιμησεως της Θεοτόκου στην παλαιά Μητρόπολη.
Χρόνια μας πολλά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ