close search results icon

Δήμος Θεσσαλονίκης: Το σχέδιο για την νέα εποχή των δημοτικών ραδιοτηλεοπτικών μέσων – Συνεργασία με την Περιφέρεια

Τι αναφέρθηκε στη λογοδοσία της δημοτικής αρχής. 

Το σχέδιο για την νέα εποχή των δημοτικών ραδιοτηλεοπτικών μέσων παρουσίασε ο πρόεδρος της ΔΕΠΘΕ Μιχάλης Αλεξανδρίδης, κατά τη λογοδοσία της δημοτικής αρχής στο δημοτικό συμβούλιο Θεσσαλονίκης.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΛΟΙΑΡΙΔΗ

Περιγράφοντας την κατάσταση στην οποία βρήκε τα δημοτικά ραδιοτηλεοπτικά μέσα όταν ανέλαβε, είπε “υπήρχαν μόνο γιατί δεν μπορούσαν να κλείσουν. Από τα 9,5 εκατομμύρια που ήταν η χρηματοδότηση, κάθε χρόνο μειωνόταν, με αποτέλεσμα πέρσι να είναι 3,3 εκατομμύρια. Η λειτουργία της τηλεόρασης με αυτά τα δεδομένα ήταν μία βάρδια, από τις 12.30 μέχρι τις 19.30”.

Έχει συμφωνηθεί με την Περιφέρεια και τον δήμο η συμμετοχή της πρώτης στο ΔΕΠΘΕ, και το επόμενο διάστημα αναμένεται σχετική απόφαση, που αναμένεται να συμβάλει οικονομικά στον οργανισμό, είπε ο κ. Αλεξανδρίδης και πρόσθεσε πως χρειάζεται επίσης βοήθεια από το δημοτικό συμβούλιο. Ως ένα επιπλέον “αγκάθι” ανέφερε την απαίτηση της εταιρείας μακεδονικών σπουδών για το αυξημένο νοίκι, και δήλωσε ότι έως το καλοκαίρι του 2025 θα γίνει η μετακόμιση της ΤV100.

“Στόχος μου να ξεφύγουν από το στενό πλαίσιο του δήμου και αν αγκαλιάσουν περισσότερο την ενδοχώρα, να φτιάξουν ένα τοπικό star system. Βοηθάνε πολύ σε αυτό δύο πράγματα: η βασική επιλογή της ΕΡΤ να κάνει την ΕΡΤ3 φτωχρικο βραχίωνα της ΕΡΤ ΑΕ και να γίνει απλώς άλλο ένα από τα κανάλια της Αθήνας, μένει λοιπόν κενό για να αναπτυχθεί η δημόσια ραδιοτηλεόραση”, είπε ο κ. Αλεξανδρίδης ενώ τόνισε πως τους τελευταίους μήνες έχουν φανεί οι βελτιώσεις. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό: α. Από το Α’ τρίμηνο μέχρι το τέλος του Ιούνη να δείξουν τα μέσα τι στόχους έχουν, β. Από τον Σεπτέμβρη του 2024 έως το καλοκαίρι του 2025 να προχωρήσουν σε νέα φάση και βελτίωση του προγράμματος,
γ. Μετά το 2025, η ραδιοτηλεόραση να γίνει αυτή που αξίζει στους δημότες και να φέρει έσοδα από διαφημίσεις.

“Αρχικά επειδή δεν υπήρχαν λεφτά, προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε έναν κουμπαρά και να εξοικονομήσουμε ό,τι γινόταν. Δεν πήραμε νέους διευθυντές, συνεργάτες. Μέσα σε ένα εξάμηνο, μαζεύτηκαν 130.000. Πλέον το πρόγραμμα ξεκινάει από τις 7 το πρωί, εμπλουτίσαμε νέες εκπομπές, βγάλαμε ζωντανές συνδέσεις, στόχος να φέρουμε τη Θεσσαλονίκη στο κανάλι. Το ίδιο και στο fm100, ενισχύσαμε τον ενημερωτικό χαρακτήρα, οι μουσικές επιλογές έγιναν πιο συγκεκριμένες και τώρα προσπαθούμε να έχουμε διαφημίσεις για κάποια έσοδα”, είπε.

Όσον αφορά στα δημοτικά ραδιόφωνα, σημείωσε πως το fm 100,6 θα μετατραπεί σε ένα πολιτιστικό ραδιόφωνο που θα εξιδεικεύεται στην ποιοτική μουσική και θα δεθεί με το έντεχνο μουσικό τραγούδι, ενώ το fm 100 θα παραμείνει ενημερωτικό ραδιόφωνο με καλή, εμπορική μουσική.

*από το thesstoday.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΣΧΟΛΙΑ