Καλπάζει ο Αντιδήμαρχος
Πρωινή ιππασία για τον Αντιδήμαρχο Εδεσσας.
Ο Σωτήρης Μουκας επέλεξε να περάσει το πρωί του Σαββάτου κάνοντας ιππασία στη φύση. Ο Αντιδήμαρχος του Δήμου Έδεσσας εκτός από τις υποχρεώσεις του στο Δήμο ασχολείται και με την ιππασία στον ελεύθερο χρόνο του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Χαλκιδική: Αφαίρεσαν 300ευρώ από παγκάρι παρεκκλησίου
27 Ιουνίου 2026