Καλπάζει ο Αντιδήμαρχος
Πρωινή ιππασία για τον Αντιδήμαρχο Εδεσσας.
Ο Σωτήρης Μουκας επέλεξε να περάσει το πρωί του Σαββάτου κάνοντας ιππασία στη φύση. Ο Αντιδήμαρχος του Δήμου Έδεσσας εκτός από τις υποχρεώσεις του στο Δήμο ασχολείται και με την ιππασία στον ελεύθερο χρόνο του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Χαρά στην Αριδαία: Ο Αλμωπός κατέκτησε το Κύπελλο ΕΠΣ Πέλλας Κ16
06 Ιουνίου 2026 -
Τούμπαρε με το τρακτέρ αγρότης στον Αρχάγγελο
06 Ιουνίου 2026 -
Συμφωνία του Άρη με τον NBAer Ι Τζέι Λιντέλ για δυο χρόνια
06 Ιουνίου 2026