close search results icon

Λαμία: Γονείς και βρέφος θετικοί στον κορωνοϊό

Λαμία: Γονείς και βρέφος θετικοί στον κορωνοϊό

Νέα κρούσματα κορωνοϊού προέκυψαν στη Λαμία και μάλιστα σε μέλη μίας οικογένειας.

Σύμφωνα με το lamiareport, στο Νοσοκομείο Λαμίας μία οικογένεια που έκανε το απαραίτητο τεστ, βρέθηκε θετική, καθώς μέλη της οικογένειας με τρία παιδιά, βρέθηκε θετική στο τεστ. Θετικά φέρονται να ήταν τα κρούσματα των γονιών, αλλά και του βρέφους της οικογένειας, δύο μηνών.

Η οικογένεια, πάντα σύμφωνα με το δημοσίευμα, είναι γείτονες οικογένειας ηλικιωμένων που επέστρεψε από τις ΗΠΑ και βρέθηκαν θετικοί, ενώ νοσηλεύονται ήδη στην ΜΕΘ του ΓΝ Λαμίας. Πλέον αναμένεται να ξεκινήσει η ιχνηλάτηση των επαφών της οικογένειας, αλλά και των δύο άλλων παιδιών που είχαν επιστρέψει στο σχολείο τις προηγούμενες ημέρες.

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ