Μαχητικά αεροσκάφη των ΗΠΑ και της Ελλάδας πέταξαν πάνω από τα Σκόπια
Για να καλωσορίσουν την ένταξη των βόρειων γειτόνων μας στο ΝΑΤΟ, δύο μαχητικά αεροσκάφη των ΗΠΑ, συνοδευόμενα από τέσσερα μαχητικά αεροσκάφη της ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας πέταξαν χθες ( Παρασκευή, 29/5) πάνω από τα Σκόπια.
Η υπουργός Άμυνας,Ράντμιλα Σεκερίνσκα παρακολούθησε την υπερπτήση μαζί με την πρέσβη των ΗΠΑ στα Σκόπια, Κέιτ Μπερνς, δηλώνοντας ότι: «Η σημερινή υπέρπτηση αντανακλά τη μόνιμη στήριξή μας προς τη Βόρεια Μακεδονία, καθώς και χειρονομία μέσω της οποίας σας καλωσορίζουμε ως 30ο μέλος του ΝΑΤΟ»
Η κ. Σεκερίνσκα ανέφερε από την μεριά της χαρακτηριστικά πως: «Οι Σύμμαχοί μας στις ΗΠΑ στέλνουν ένα ισχυρό μήνυμα ότι οι δύο χώρες μας διατηρούν εξαιρετική συνεργασία και ότι μετά από τη συνεχή υποστήριξη, μάς άνοιξαν το δρόμο προς το ΝΑΤΟ, και μετά την ένταξη στη Συμμαχία παραμένουν ισχυρός και στρατηγικός μας εταίρος».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Χαρά στην Αριδαία: Ο Αλμωπός κατέκτησε το Κύπελλο ΕΠΣ Πέλλας Κ16
06 Ιουνίου 2026 -
Τούμπαρε με το τρακτέρ αγρότης στον Αρχάγγελο
06 Ιουνίου 2026 -
Συμφωνία του Άρη με τον NBAer Ι Τζέι Λιντέλ για δυο χρόνια
06 Ιουνίου 2026