Μικροί και μεγάλοι χαίρονται τον πεζόδρομο στην Αριδαία
Όμορφες εικόνες στον κεντρικό πεζόδρομο της Αριδαίας.
Μητέρες με μικρά παιδιά αλλά και με τα καροτσάκια, ποδηλάτες, μικρά παιδιά που κάνουν ποδήλατο και παίζουν αμέριμνα αλλά και άνθρωποι όλων των ηλικιών απολαμβάνουν τη βόλτα τους στον κεντρικό πεζόδρομο
Η απόφαση του Χρήστου Μπατση και της Δημοτικής αρχής να δώσει τον κεντρικό πεζοδρόμο στους πολίτες αλλά και τους επισκέπτες της Αριδαίας φαίνεται πως αγκαλιάζεται από την τοπική κοινωνία, δημιουργώντας όμορφες εικόνες ανάλογες με αυτές των άλλων πόλεων που εδώ και πολλά χρόνια έχουν πεζοδρομισει σημεία του κέντρου τους.