Μητρόπολη Γιαννιτσών: Συνεχίζεται η μελέτη του πρώτου βιβλίου της Αγ. Γραφής
12η Δ. Σύναξη με τη "Φιλοξενία του Αβραάμ".
Με τη μελέτη του πρώτου βιβλίου της Αγίας Γραφής, τη Γένεση, συνεχίζονται οι Συνάξεις από την Ιερά Μητρόπολη Πέλλας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Χαλκιδική: Αφαίρεσαν 300ευρώ από παγκάρι παρεκκλησίου
27 Ιουνίου 2026
ΣΧΟΛΙΑ