close search results icon

Μητσοτάκης από Θεσσαλονίκη: «Κάνουμε το τελικό βήμα για το μετρό»

Ο Πρωθυπουργός επισήμανε επίσης ότι οι παρεμβάσεις που αφορούν στη Θεσσαλονίκη δεν σταματούν με ειδική αναφορά στο Fly Over.

Υπεγράφη η σύμβαση «Λειτουργία – Συντήρηση του Δικτύου του Μετρό Θεσσαλονίκης» με την Kοινοπραξία «THEMA Α.Ε.», παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στον σταθμό της «Αγίας Σοφίας», μια σημαντική στιγμή στην μακρά ιστορία κατασκευής του σιδηροδρόμου της πόλης με το έργο να οδηγείται πλέον στην ολοκλήρωσή του.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΔΗΜΗΤΡΑ ΤΑΓΚΑ

“Η δέσμευσή μου ότι η Θεσσαλονίκη θα έχει και μετρό και αρχαία, γίνεται πράξη”, τόνισε στην ομιλία του ο κ. Μητσοτάκης με το έργο να μπαίνει πλέον στην τελική ευθεία καθώς σήμερα υλοποιείται το τελικό μεγάλο βήμα, αναφερόμενος στην υπογραφή της σύμβασης. “Είμαστε πεπεισμένοι ότι η σύμβαση είναι η πιο ελκυστική και οικονομική λύση για να λειτουργήσει το μετρό με ασφάλεια. Δεν θέλω να υποτιμήσουμε την τεράστια τεχνική κατασκευή του έργου και της δημιουργικής συνεργασίας των εμπλεκομένων φορέων για να τηρήσουμε τη δέσμευσή μας ότι η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό και αρχαία. Μόλις δοθεί σε κυκλοφορία θα θαυμάσουμε κάτι μοναδικό και μόνο τότε, επισκέπτες και κάτοικοι θα εκτιμήσουν τα πλεονεκτήματα. Ένα εντυπωσιακό και σύγχρονο έργο υποδομής με αρχαιότητες. Αυτή η εικόνα από το μέλλον που βλέπουμε σήμερα θα γίνει το παρών της πόλης, το κράτος το χρωστούσε στη Θεσσαλονίκη και θα το ζήλευαν όλοι στην Ευρώπη”, σημείωσε ο κ. Μητσοτάκης και ευχήθηκε να είναι καλοτάξιδο.

Επισήμανε επίσης ότι οι παρεμβάσεις που αφορούν στη Θεσσαλονίκη δεν σταματούν με ειδική αναφορά στο Fly Over. “Έργο το οποίο είναι άκρως απαραίτητο για την αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού της πόλης. Θα προκαλέσει κάποιες αναταραχές αλλά, όταν ολοκληρωθεί θα αντιληφθούμε την τεράστια σημασία του. Έχουμε ήδη κάνει ότι περνάει από το χέρι μας για να διευκολύνουμε την καθημερινότητα των οδηγών τον πρώτο χρόνο κατασκευής του Fly Over”, υπογράμμισε.


Σε δηλώσεις του ο CEO της ATM, Arrigo Giana, τόνισε ότι σκοπός και πρόθεση της εταιρείας είναι να παραδώσουν στους πολίτες της Θεσσαλονίκης τις καλύτερες υπηρεσίες δημόσιας μεταφοράς ενώ εξέφρασε την χαρά του που συμμετέχει σε αυτό το έργο. Από την πλευρά του, ο Ceo Consulting and Operating της Egis Renaud Beziade ανέφερε ότι “η συμμετοχή μας στην επιχειρησιακή φάση αυτού του έργου είναι μεγάλης ικανοποίησης. Η ενσωμάτωση μιας αυτόματης γραμμής μετρό στις επιχειρηματικές μας δραστηριότητες είναι το αποκορύφωμα μιας μακράς και ισχυρής διαδικασίας εδραίωσης της τεχνογνωσίας μας”.

Απτή απόδειξη ότι η κυβέρνηση έχει συνέχεια και συνέπεια αποτελεί το μετρό της Θεσσαλονίκης επισήμανε σε δηλώσεις του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας ενώ για τη σύμβαση είπε: “Υλοποιείται για να διασφαλιστούν οι υψηλές υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό. Στο αντικείμενο της σύμβασης με ευρωπαϊκές πρακτικές προβλέπονται με σαφήνεια οι υποχρεώσεις του αναδόχου. Η Θεσσαλονίκη το 2024 θα αποκτήσει και θα λειτουργεί το πιο σύγχρονο μετρό της Ευρώπης. Θα διαθέτει 15 σταθμούς, 18 συρμούς με επιπλέον 15, πλήρως κλιματιζόμενοι χωρίς οδηγό. Με την κατασκευή της επέκτασης στην Καλαμαριά θα εξυπηρετεί 313.000 επιβάτες ενώ εκτιμάται ότι 57.000 λιγότερα οχήματα θα κινούνται καθημερινά στην πόλη”.

Στη συνέχεια, ο υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Υποδομών κ. Νίκος Ταχιάος επισήμανε ότι σήμερα εγκαινιάζεται ένα χειροπιαστό έργο. “Είμαστε εδώ για να προσφέρουμε ένα μήνυμα στους Θεσσαλονικείς, ότι το μετρό μπαίνει στην τελική ευθεία. Η ασφάλεια είναι το κύριο μότο που διέπει τη λειτουργία και η κοινοπραξία με την οποία υπογράψαμε γνωρίζει πολύ καλά την συγκεκριμένη δουλειά. Εγκαινιάζουμε την είσοδο στην τελική ευθεία και την έξοδο από μια ταλαιπωρία. Η βαριά περιπέτεια της μιζέριας που ταλαιπώρησε τόσα χρόνια τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης τελειώνει”, είπε χαρακτηριστικά.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ελληνικό Μετρό Νίκος Κουρέτας πρόσθεσε επίσης ότι η μέρα που θα λειτουργήσει το μετρό πλησιάζει και είμαστε στην τελική ευθεία.

από το thesstoday

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΣΧΟΛΙΑ