Μοιράστηκαν σακούλες ανακύκλωσης στην Αριδαία
Μια ωραία πρωτοβουλία έλαβε χώρα το πρωί της Δευτέρας στην Αριδαία. Συγκεκριμένα μέλη του τοπικού συμβουλίου αλλά και ο Αντιδήμαρχος καθημερινότητας μοίρασαν σακούλες ανακύκλωσης σε πολίτες.
Ο Τάσος Θεοδωρίδης δήλωσε σχετικά με αυτή την πρωτοβουλία:
Σήμερα με την αρωγή των μελών του τοπικού συμβουλίου Αριδαίας και τον προϊστάμενο της υπηρεσίας καθαριότητας , μοιράσαμε σακούλες για ανακυκλώσιμα υλικά στους επαγγελματίες της πόλης μας.Της επόμενες ημέρες θα μοιράσουμε σακούλες και στις τοπικές κοινότητες του Δήμου μας.