Νατάσα Ιατρίδου: ερωτήματα και ευθύνες για τη λειτουργία του κολυμβητηρίου
Με σαφή και θεσμικό λόγο, η Νατάσα Ιατρίδου προχώρησε σε στοχευμένες παρεμβάσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο, θέτοντας κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τον αθλητισμό, τη σχολική κοινότητα και τη διαχείριση της δημοτικής περιουσίας στην Έδεσσα.
Ερωτήματα για το αθλητικό μηχάνημα και αποκατάσταση της αλήθειας
Η κ. Ιατρίδου απηύθυνε ερωτήσεις προς τον αντιδήμαρχο Παιδείας και Αθλητισμού Βαγγέλης Τρυψιάνης, σχετικά με το ποιος και με ποια διαδικασία παρέδωσε το αθλητικό μηχάνημα του Δήμου.
Όπως τόνισε, η ΔΗΚΕΔΕ ήταν εκείνη που διοργάνωνε τα «Αλεξάνδρεια» και, στο πλαίσιο αυτό, παραχωρούσε το μηχάνημα στον ΣΕΓΑΣ Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς δεν υπήρχε άλλο αντίστοιχο διαθέσιμο. Υπογράμμισε με έμφαση ότι τίποτα δεν έγινε “εκ του πονηρού”, ενώ η αρμόδια υπηρεσία του Δήμου γνώριζε πλήρως τη διαδικασία.
Παράλληλα, διερωτήθηκε γιατί δεν απευθύνθηκαν ερωτήσεις στον άνθρωπο που έφερε το μηχάνημα, επισημαίνοντας ότι δεν είναι ορθό να υπονοείται πως αιρετός της προηγούμενης διοίκησης το παραχώρησε ως «δώρο».
Τι γίνεται με τον εξοπλισμό του κολυμβητηρίου;
Η Νατάσα Ιατρίδου έθεσε επίσης ζητήματα που αφορούν την περιουσία του δημοτικού κολυμβητηρίου, ρωτώντας τι ακριβώς συμβαίνει με τα μηχανήματα που τοποθετήθηκαν στο πλαίσιο της ενεργειακής αναβάθμισης και αν αυτά βρίσκονται σήμερα σε πλήρη λειτουργία.
Όπως σημείωσε, πρόκειται για εξοπλισμό που αποκτήθηκε με δημόσιους πόρους και οφείλει να αξιοποιείται προς όφελος των πολιτών και των αθλητών της περιοχής.
Παρέμβαση για τα σχολεία και την ισορροπία στις τάξεις
Κλείνοντας, αναφέρθηκε στο ζήτημα του κλεισίματος σχολικών μονάδων στην Έδεσσα, ζητώντας αναπροσαρμογή των ορίων. Στόχος –όπως υπογράμμισε– είναι να αποφεύγονται φαινόμενα σχολείων με 5–6 μαθητές και, την ίδια στιγμή, άλλων με 25 μαθητές ανά τάξη, που δημιουργούν ανισότητες και λειτουργικά προβλήματα στο εκπαιδευτικό σύστημα.
Η παρέμβαση της Νατάσας Ιατρίδου χαρακτηρίστηκε από διάθεση αποσαφήνισης, υπεράσπισης της θεσμικής αλήθειας και ουσιαστικού ενδιαφέροντος για τον αθλητισμό, την παιδεία και τη σωστή διαχείριση της δημοτικής περιουσίας.
ΣΧΟΛΙΑ