Νέος αρχιμανδρίτης στην Μητρόπολη Εδέσσης Πέλλης και Αλμωπίας
Νέος αρχιμανδρίτης είναι πλέον στην Ιερά Μητρόπολη Εδέσσης Πέλλης και Αλμωπίας ο πατέρας Γεώργιος Σιδέρης
Ο Μητροπολίτης Ιωήλ απέμεινε το οφίκιο του Αρχιμανδρίτη στον πατέρα Γεώργιο που υπηρετούσε ως πρεσβύτερος στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου Γιαννιτσών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Επίσκεψη Λάκη Βασιλειάδη σε δύο μεγάλες μονάδες της Σκύδρας
27 Ιουνίου 2026 -
Τα Γιαννιτσά εορτάζουν τους Αποστόλους Πέτρο και Παύλο
27 Ιουνίου 2026
ΣΧΟΛΙΑ