close search results icon

Νοσοκομείο Έδεσσας: Ανάγκη για αιμοπετάλια

Νοσοκομείο Έδεσσας: Ανάγκη για αιμοπετάλια

Σύμφωνα με ανάρτηση στο Facebook υπάρχει ανάγκη για αιμοπετάλια στο Νοσοκομείο Έδεσσας :

 

SOS Χρειάζονται αιμοπετάλια για το όνομα ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΜΑΡΊΑ στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ. Όσοι μπορούν ας πάρουν τηλέφωνο στο 2310993399 ή στο 2313303405 για να δώσουν!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ