Ο Αγιασμός στο 2ο Λύκειο Έδεσσας
2ο ΓΕΛ ΕΔΕΣΣΑΣ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ (3-9-2025)
ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Ανακοινώνεται ότι στο σχολικό συγκρότημα του 2ου Γενικού Λυκείου και του 3ου Γυμνασίου Έδεσσας η τελετή του αγιασμού για το νέο σχολικό έτος θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 στις 10:00. Ακολούθως οι μαθητές και οι μαθήτριες θα παραλάβουν τα βιβλία τους καθώς και το πρόγραμμα διδασκαλίας για τις επόμενες ημέρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Χαλκιδική: Αφαίρεσαν 300ευρώ από παγκάρι παρεκκλησίου
27 Ιουνίου 2026 -
Φλώρινα: Σύλληψη 45χρονου για διακίνηση ναρκωτικών στη Γερμανία
27 Ιουνίου 2026
ΣΧΟΛΙΑ