Ο Δήμαρχος Αλμωπίας Νίκος Παρούτογλου στο Συνέδριο της ΚΕΔΕ
Αποκλειστικές δηλώσεις στον Στέφανο Μίντζα
Στην Αλεξανδρούπολη για το συνέδριο της ΚΕΔΕ βρέθηκε ο Δήμαρχος Αλμωπίας. Ο Νίκος Παρούτογλου συνοδευόμενος απο τον Αντιδήμαρχο Δημήτρη Κωτσόπουλο ειχε διαδοχικές συναντήσεις με στελέχη της αυτοδιοίκησης αλλα και Υπουργείων για θέματα του Δήμου

Μίλησα ο Νίκος Παρούτογλου μίλησε αποκλειστικά στον Στέφανο Μίντζα κάνοντας εναν μικρό απολογισμό της παρουσίας του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
ΠΑΟΚ: Προκρίνεται του Πούσιτς, «τελειώνει» του Λουτσέσκου
16 Ιουνίου 2026
ΣΧΟΛΙΑ