Ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα συμμετάσχει την Τρίτη (23/6) σε συζήτηση για το Κτηματολόγιο
Σε συζήτηση για το Κτηματολόγιο με τον δημοσιογράφο Απόστολο Μαγγηριάδη θα συμμετάσχει ο Κυριάκος Μητσοτάκης το πρωί της Τρίτης (23/6).
Ειδικότερα, ο Πρωθυπουργός θα βρίσκεται στο Ωδείο Αθηνών, όπου και θα γίνει η εκδήλωση «Κτηματολόγιο: Από μια εκκρεμότητα δεκαετιών σε μια νέα εποχή με διαφάνεια, ταχύτητα και ασφάλεια».
Την εκδήλωση διοργανώνουν το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης και το Ελληνικό Κτηματολόγιο.
eleftherostypos.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Θέσεις εργασίας στα Πολυϊατρεία Ασκληπιός Έδεσσας και Γιαννιτσών
22 Ιουνίου 2026
ΣΧΟΛΙΑ