close search results icon

Οι τελικές οδηγίες για τους μαθητές-αλφαβητικά η κατάσταση των υποτμημάτων

Οι τελικές οδηγίες για τους μαθητές-αλφαβητικά η κατάσταση των υποτμημάτων

Αυτές είναι οι τελικές οδηγίες προς τους γονείς για την έναρξη των δημοτικών σχολείων ενώ θα τους σταλεί και η κατάσταση με τα υποτμήματα που θα χωριστούν αλφαβητικά

Η ανακοίνωση που εξέδωσε το 1ο Δημοτικό Σχολείο έχει ως εξής:

Αγαπητοί γονείς 

Όπως όλοι σας γνωρίζετε από την επόμενη Δευτέρα 1-6-2020 επιστρέφουν οι μαθητές  στο σχολείο.Δε θα λειτουργήσει η Πρωινή Ζώνη ούτε το Ολοήμερο Πρόγραμμα. Επομένως το σχολείο θα ανοίγει στις 8.00 π.μ  και όλοι οι μαθητές θα αποχωρούν στις 13.15.
Ισχύει το κανονικό πρόγραμμα μαθημάτων του σχολείου. Για τις ημέρες που απομένουν μέχρι τη λήξη των μαθημάτων την Παρασκευή, 26-6-2020  οι μαθητές θα προσέρχονται στο σχολείο μισοί - μισοί κάθε ημέρα. Συγκεκριμένα το μισό τμήμα θα έρχεται  στο σχολείο Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευήκαιτο υπόλοιπο μισό τμήμα Τρίτη και Πέμπτη. Την επόμενη εβδομάδαθα γίνεται το αντίστροφο..Ονομαστική κατάσταση κάθε υποτμήματος  θα σας  σταλεί  – η κατανομή είναι αλφαβητική-όπως και αναλυτικός πίνακας με το πρόγραμμα των παιδιών . Δε γίνεται πρωινή συγκέντρωση στην αυλή.Οι μαθητές μόλις έρχονται περνούν απευθείας στην τάξη(8.10-8.15 π.μ όχι νωρίετρα).Στα διαλείμματα θα έχει οριστεί συγκεκριμένος χώρος από κάθε εκπαιδευτικό.
Οι μαθητές που νοσούν, ή συγκατοικούν με άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, πχ ηλικιωμένοι, μπορούν εάν θέλουν να μείνουν σπίτι με μια απλή υπεύθυνη δήλωση του γονέα ή του κηδεμόνα. Οι απουσίες για το διάστημα αυτό δεν προσμετρώνται. Η υπεύθυνη δήλωση ισχύει για όλο το διάστημα που τα σχολεία θα λειτουργούν.Τις ημέρες που οι μαθητές θα είναι στο σπίτιθα ασχολούνται με εργασίες που θα τους στέλνουν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου χρησιμοποιώντας  όποιον τρόπο θεωρούν πρόσφορο..
Επειδή βάσει εγκυκλίου το κυλικείο θα είναι κλειστό φροντίστε ώστε τα παιδιά σας να παίρνουν μαζί τους νερό και κάτι για να φάνε εάν πεινάσουν. Στην εξωτερική βρύση θα χρησιμοποιούν αποκλειστικά το μπουκαλάκι που θα έχουν.
Καλό είναι να συμβουλεύσετε τα παιδιά σας:
1.Νακρατάνε τις αποστάσεις(1,5-2 μέτρα) και να μην συνωστίζονται στο προαύλιο.
2. Να πλένουνε σχολαστικά τα χέρια τους ή χρησιμοποιούνε αντισηπτικό( προτιμότερο το πλύσιμο) ειδικά πριν τη λήψη φαγητού και μετά τη χρήση της τουαλέτας.
3.Να μην ανταλλάσσουν αντικείμενα (όπως στυλό, μολύβι, γόμα, τετράδια, χαρτονομίσματα, κέρματα κλπ) με τους συμμαθητές τους.
4.Χρησιμοποιούν μάσκα εάν θέλουν.(δε χορηγείται από το σχολείο).
5. Να βήχουν ή να φτερνίζονται στον αγκώνα ή σε χαρτομάντιλο, το οποίο θα πετάνε αμέσως σε κάδο απορριμμάτων
6.Να μη βάζουν τα χέρια τους στο πρόσωπο, στο στόμα και τα μάτια.
7.Να σέβονται και να διευκολύνουν το προσωπικό καθαριότητας που θα εργάζεται κατά τις ώρες λειτουργίας του σχολείου. Τέλος,
8. Να ακολουθούνε πάντα προσεκτικά τις οδηγίες και τις συμβουλές των εκπαιδευτικών του σχολείου .Οποιαδήποτε παραβατική συμπεριφορά ,που θα έχει ως αποτέλεσμα να κινδυνεύσει η υγεία των ίδιων, άλλων μαθητών ή εκπαιδευτικών του σχολείου θα έχει ως συνέπεια την ενημέρωση του γονέα-κηδεμόνα για να απομακρύνει το μαθητή από το σχολείο.

Και κάτι πολύ σημαντικό…
Αν το παιδί σας εμφανίσει πυρετό, βήχα , δυσκολία στην αναπνοήή κάποιο άλλο σύμπτωμα που θυμίζει γρίπη (ή κάποιος άλλος στο σπίτι) το κρατάτε υποχρεωτικά  στο σπίτι και ενημερώνετε γιατρό. Αν το παιδί παραμείνει στο σπίτι ενημερώνετε και το σχολείο.
Ευχόμαστε να πάνε όλα καλά και να τελειώσει η χρονιά χωρίς κανένα πρόβλημα. Είμαστε έτοιμοι να προστατεύσουμε με κάθε δυνατό τρόπο την υγεία των παιδιών που έρχονται στο σχολείο και κατ’ επέκταση και τη δική σας στο σπίτι.Καλό ξεκίνημα να έχουμε .

Ο Διευθυντής και οι Εκπαιδευτικοί του σχολείου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ