close search results icon

ΟΣΕ: «Έγινε λάθος στο σύστημα» – Τι είπε ο σταθμάρχης στους μηχανοδηγούς για την αλλαγή γραμμής λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη

Μηχανοδηγοί τηλεφωνούν σε… μηχανοδηγούς για την ασφάλειά τους.

Σε τεχνικό λάθος του τοπικού πίνακα χειρισμού φαίνεται ότι αποδίδει το λάθος ο σταθμάρχης της Σίνδου, για την αλλαγή γραμμής συρμού, λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη, το απόγευμα της Τετάρτης.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΣΟΛΝΑΡΑΣ

Αν και ο ΟΣΕ έχει διαψεύσει – και μάλιστα κατηγορηματικά – τις καταγγελίες για την αλλαγή γραμμής σε επιβατική αμαξοστοιχία, στους κύκλους των εργαζομένων από την πρώτη στιγμή γνωστοποιήθηκαν ορισμένες εκ των παραμέτρων που συντέλεσαν σε ένα ακόμη περιστατικό με υπόβαθρο την ασφάλεια εργαζομένων / επιβατών. Σύμφωνα με πληροφορίες του ThessPost.gr, ο σταθμάρχης της Σίνδου φαίνεται να εξήγησε στους μηχανοδηγούς ότι «ένα λάθος στο σύστημα τοπικού χειρισμού ήταν η αιτία της αλλαγής στη γραμμή». Μάλιστα, ο Γιώργος Κούλαλης, μηχανοδηγός και μέλος του Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης δηλώνει στο ThessPost.gr ότι «παρά τη χάραξη που έκαναν στον σταθμό της Σίνδου για κάποιο λόγο δεν λειτούργησε σωστά το σύστημα αλλαγής και αντί να το βάλει στη σωστή παρακαμπτήριο που ήταν για να αφήσει τον κόσμο στην αποβάθρα – πήγε να τον βάλει μάλλον σε μια άλλη γραμμή η οποία ήταν λάθος».

Ο ίδιος βέβαια εξηγεί ότι η αμαξοστοιχία κινούνταν με ιδιαίτερα χαμηλή ταχύτητα, ικανή να αποσοβήσει οιοδήποτε ενδεχόμενο κινδύνου. «Η προσέγγισή μας σε αυτούς τους σταθμούς – όταν είμαστε προαστιακός – γίνεται με πολύ χαμηλή ταχύτητα. Ο συνάδελφος προσέγγιζε τον σταθμό με 40 χιλιόμετρα. Που σημαίνει ότι μπορούσε να σταματήσει εύκολα», αναφέρει χαρακτηριστικά, ενώ σημειώνει ότι η απόσταση που διήνυσε το τρένο ήταν πολύ μικρή και, σίγουρα, όχι επτά λεπτών.

Μηχανοδηγοί τηλεφωνούν σε… μηχανοδηγούς για την ασφάλειά τους

Μετά την πολύνεκρη τραγωδία των Τεμπών, η ανησυχία είναι διάχυτη (και) στις τάξεις των εργαζομένων στον ελληνικό σιδηρόδρομο. Αν και η τηλεδιοίκηση στον βασικό άξονα έχει αποκατασταθεί, είναι χαρακτηριστικό ότι οι μηχανοδηγοί βρίσκονται σε διαρκή επικοινωνία μέσω κινητών τηλεφώνων με τους συναδέλφους τους, ώστε να διασφαλίσουν ακόμη περισσότερο την ομαλή πορεία των τρένων.

πηγή: thesspost.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΣΧΟΛΙΑ