ΠΑΟΚ: Πρόστιμο 30.000 ευρώ για τον αγώνα Κυπέλλου με ΟΣΦΠ
Η ΕΠΟ επέβαλλε πρόστιμο 30.000 ευρώ στον ΠΑΟΚ για το ματς Κυπέλλου κόντρα στους ερυθρόλευκους.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΠΟ:
«Κατά την τελευταία της συνεδρίαση, η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ έλαβε τις εξής αποφάσεις.
Επέβαλε στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ χρηματική ποινή 30.000 € (αγώνας Κυπέλλου Ελλάδας ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός).
Επέβαλε στον Αιολικό χρηματική ποινή 500 € (αγώνας Γ’ Εθνικής Αιολικός-Κιθαιρών).
Επέβαλε στον Πανθηραϊκό χρηματική ποινή 250 € (αγώνας Γ’ Εθνικής Πανθηραϊκός-Καλλιθέα)».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Γιαννιτσά: Τα εισιτήρια για το αεροπλάνο προς...Χαρέμι μεριά!
08 Ιουνίου 2026 -
Γιαννιτσά: Μοναδικές...για ακόμη μια φορά!
08 Ιουνίου 2026 -
Η Πέλλα εκτός κυβερνητικού σχήματος μετά τον μίνι ανασχηματισμό
08 Ιουνίου 2026