close search results icon

Παρουσία του Πρωθυπουργού η τηλεδιάσκεψη των ΔΕΕΠ

Παρουσία του Πρωθυπουργού η τηλεδιάσκεψη των ΔΕΕΠ

Σήμερα πραγματοποιήθηκε παρουσία του Πρωθυπουργού και Προέδρου του κόμματος Κυριάκου Μητσοτάκη η πρώτη ψηφιακή διάσκεψη με τους Προέδρους Δ.Ε.Ε.Π. από όλη την Ελλάδα, που διοργάνωσε η Γραμματεία Οργανωτικού. 
Την τηλεδιάσκεψη συντόνισε ο Γραμματέας Οργανωτικού Στέλιος Κονταδάκης ενώ επίσης συμμετείχαν και τοποθετήθηκαν, ο Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής Γιώργος Στεργίου, ο Γενικός Διευθυντής της Νέας Δημοκρατίας Γιάννης Μπρατάκος και όλοι οι Πρόεδροι Δ.Ε.Ε.Π. της Ελλάδας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ