Πέλλα/ΑΔΕΔΥ: Στόχος η επαναλειτουργία του Νομαρχιακού Τμήματος της συνδικαλιστικής οργάνωσης
Δείτε την προσωρινή εκτελεστική γραμματεία.
Θέμα η Πέλλα στη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΑΔΕΔΥ, στην Αθήνα! Στόχος, κάτι το οποίο θα τρέξει διάφορες διαδικασίες, η επαναλειτουργία του Νομαρχιακού Τμήματος.
Δείτε λεπτομέρειες από το έγγραφο της ΑΔΕΔΥ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Επίσκεψη Λάκη Βασιλειάδη σε δύο μεγάλες μονάδες της Σκύδρας
27 Ιουνίου 2026 -
Τα Γιαννιτσά εορτάζουν τους Αποστόλους Πέτρο και Παύλο
27 Ιουνίου 2026
ΣΧΟΛΙΑ