Πέλλα: Για δύο παραστάσεις ακόμη το "Χωρίς Γάντι"
Στο Δημοτικό Θέατρο Πέλλας, το Σαββατοκύριακο.
Μετά την μεγάλη επιτυχία της θεατρικής παράστασης "Χωρίς Γάντι" από τον Μορφωτικό Περιβαλλοντικό Όμιλο Πέλλας "Η Αρχαία Πέλλα", δύο ακόμη παραστάσεις δίδονται και αυτό το Σαββατοκύριακο (3 και 4 Μαΐου).

Με την στήριξη του Δήμου Πέλλας. Η παράσταση θα δοθεί στο Δημοτικό Θέατρο Πέλλας, στις 21.00.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Οι «ΑΛΜΩΠΕΣ» κράτησαν ζωντανή την παράδοση στην Αριδαία
27 Ιουνίου 2026 -
Με επιτυχία η εκδήλωση του Πολιτιστικού Συλλόγου «ΠΛΑΤΩΝ» Αλώρου
27 Ιουνίου 2026
ΣΧΟΛΙΑ