Πρόσληψη υδρονομέων στο Δήμο Αλμωπίας
Με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αλμωπίας προσλήφθησαν οι 62 υδρονομείς για την φετινή αρδευτική περιόδο στην Αλμωπία. Η επιλογή έγινε ύστερα από προτάσεις των εκάστοτε τοπικών συμβουλίων.
Αναλυτικά η απόφαση του Δημοτικού συμβουλίου βρίσκεται στη Διαύγεια
















