Πρόσληψη υδρονομέων στο Δήμο Αλμωπίας
Με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αλμωπίας προσλήφθησαν οι 62 υδρονομείς για την φετινή αρδευτική περιόδο στην Αλμωπία. Η επιλογή έγινε ύστερα από προτάσεις των εκάστοτε τοπικών συμβουλίων.
Αναλυτικά η απόφαση του Δημοτικού συμβουλίου βρίσκεται στη Διαύγεια

















ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Γιαννιτσά: Τα εισιτήρια για το αεροπλάνο προς...Χαρέμι μεριά!
08 Ιουνίου 2026 -
Γιαννιτσά: Μοναδικές...για ακόμη μια φορά!
08 Ιουνίου 2026 -
Η Πέλλα εκτός κυβερνητικού σχήματος μετά τον μίνι ανασχηματισμό
08 Ιουνίου 2026