close search results icon

Πώς μπορεί να είναι ένα ιδανικό πρόγραμμα για μεσιτικά γραφεία

Πώς μπορεί να είναι ένα ιδανικό πρόγραμμα για μεσιτικά γραφεία

Πώς μπορεί να είναι ένα ιδανικό πρόγραμμα για μεσιτικά γραφεία

Οι επιχειρήσεις που σέβονται τον εαυτό τους και τους πελάτες τους επιδιώκουν διαρκώς την εξέλιξη, υιοθετώντας κάθε νέο τεχνολογικό εργαλείο που μπορεί να εκσυγχρονίσει τόσο τη λειτουργία τους όσο και τις καθημερινές διαδικασίες, δημιουργώντας ένα καλύτερο εργασιακό περιβάλλον και υψηλότερη ποιότητα εξυπηρέτησης.

Ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα για μεσίτες αποτελεί τη ραχοκοκαλιά ενός οργανωμένου μεσιτικού γραφείου. Ο παλαιός τρόπος χειρόγραφης καταγραφής ιδιοκτησιών έχει πια ξεπεραστεί. Τα σύγχρονα συστήματα επιτρέπουν την καταχώρηση ακινήτων με φωτογραφίες, λεπτομερή χαρακτηριστικά, τιμές και χάρτες τοποθεσίας. Επιπλέον, ο χρήστης μπορεί να ανεβάσει βίντεο ή άλλα αρχεία που προσφέρουν περισσότερες πληροφορίες στον υποψήφιο πελάτη.

Οι ιστοσελίδες για μεσίτες είναι πλέον οργανωμένες ώστε να παρέχουν αυτή την πληροφορία άμεσα στο διαδίκτυο, βάσει των φίλτρων που θα επιλέξει ο επισκέπτης σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Για παράδειγμα, αν κάποιος αναζητά κατοικία στη Βούλα, άνω των 200 τ.μ., κατασκευασμένη μετά το 2000, μπορεί να επιλέξει τα αντίστοιχα κριτήρια στη φόρμα αναζήτησης και να δει μόνο τα ακίνητα που τον ενδιαφέρουν. Από τη σελίδα μπορεί να κατεβάσει φωτογραφίες, έγγραφα, ακόμα και να παρακολουθήσει βίντεο από τον εσωτερικό χώρο του ακινήτου, διευκολύνοντας σημαντικά τη διαδικασία επιλογής.

Αυτή η ψηφιακή δυνατότητα δίνει στον πελάτη τη δυνατότητα να εξετάσει ακίνητα χωρίς να είναι αναγκασμένος να κλείσει ραντεβού, εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα. Παλαιότερα, χρειαζόταν τηλεφωνική επικοινωνία και επίσκεψη στο ακίνητο χωρίς καμία εγγύηση ότι αυτό θα ήταν κατάλληλο. Έτσι, η εμπειρία ήταν κουραστική και χρονοβόρα για όλους – και τον μεσίτη και τον πελάτη.

Με τα σημερινά ψηφιακά συστήματα, οι πελάτες προσεγγίζουν τα μεσιτικά γραφεία αφού πρώτα έχουν εξετάσει τα διαθέσιμα ακίνητα και έχουν ήδη διαμορφώσει άποψη. Έτσι, ο μεσίτης μπορεί να επικεντρωθεί σε ουσιαστικές επαφές, με πελάτες που είναι έτοιμοι να προχωρήσουν σε συγκεκριμένες διαδικασίες, μειώνοντας την ανάγκη για επαναλαμβανόμενες και άκαρπες επικοινωνίες.

Η επιχείρηση καταγράφει τα στοιχεία του πελάτη και μπορεί να έρθει σε επαφή ακόμη και μέσω της απλής συμπλήρωσης μιας φόρμας ενδιαφέροντος, στέλνοντάς του αυτόματα ευχαριστήριο μήνυμα με περισσότερες πληροφορίες. Όλα αυτά υλοποιούνται μέσω των συστημάτων CRM και ERP, τα οποία λειτουργούν σε πλήρη ενοποίηση, αυξάνοντας την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητα των υπαλλήλων, ενώ επιταχύνουν τον ρυθμό των πωλήσεων.

Μια επιχείρηση που επιλέγει τον δρόμο της ψηφιακής μετάβασης οφείλει να συνεργαστεί με επαγγελματίες που εξειδικεύονται στα λογισμικά προγράμματα για μεσίτες. Η άμεση τεχνική υποστήριξη και η δυνατότητα αναβάθμισης του συστήματος όποτε αυτό κριθεί αναγκαίο, είναι κρίσιμες προϋποθέσεις για τη σωστή λειτουργία του γραφείου.

Επιπλέον, το λογισμικό πρέπει να είναι πλήρως προσαρμοσμένο στις ανάγκες της εκάστοτε επιχείρησης, και κάθε απαραίτητη τροποποίηση πρέπει να μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα και χωρίς περιπλοκές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΣΧΟΛΙΑ